کد خبر: ۱۴۸۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۲۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برکناری بخشدار یکی از بخش‌های استان بعلت تخلفات انتخاباتی در این استان خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
، "احد جمالی" ظهر شنبه ۱۲ بهمن ماه در نشست با خبرنگاران، افزود: امیدوارم خروجی انتخابات ۹۸ به نفع نظام و مردم باشد و مجلس آینده قوی‌تر از مجلس فعلی باشد.

وی اظهارکرد: مدیران در انتخابات بی طرف باشند و بر چارچوب قانون و عدالت حرکت کنند و له یا علیه داوطلبی حمایت و فعالیت نکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شاه بیت وزارت کشور انتخابات بوده و از مهمترین پروژه‌های پیش رو محسوب می‌شود و امید است خروجی آن به نفع مردم و نظام تمام شود.

جمالی با تاکید بر امانت داری در انتخابات، تصریح کرد: بنده و آقای استاندار از هیچ کسی جز خداوند نمی‌ترسیم و مدیران باید عزت نفس و کرامت خود را حفظ کنند و بر مدار قانون گام بردارند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم تحت تاثیر قرار بگیریم در برخورد با متخلفان مماشات می‌کردیم و حکومت و مدیریت یعنی تدبیر و اقتدار و این عین اقتدار است که بخشدار متخلف مارگون را برکنار می‌کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرچه مجلس وی‌تر و نیرو‌های قوی‌تری در کمیسیون‌های تخصصی حضور پیدا کنند، خروجی مناسبی برای مردم را شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: بهبود قانون گذاری‌ها نیز در این راستا شکل خواهد گرفت.

جمالی با بیان اینکه مدیران باید ظرفیت لازم را داشته باشند، عنوان کرد: مدیریت ظرفیت می‌خواهد و انتقاد پذیری یکی از خروجی‌های این ظرفیت است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر سال جاری در بعد فرهنگی، تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در ۸ شهرستان و چندین محور برنامه برای دهه فجر سال جاری در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در راستای مسائل فرهنگی اقدامات لازم انجام خواهد شد، تاکید کرد: باید رشد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی نیز مورد توجه دستگاه‌های متولی باشد.

گفتنی است که یکم بهمن ماه ۹۸ "حسین کلانتری"، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی "سید فاضل پور خسرو" ۴۰ ساله، متاهل با مدرک کارشناسی حقوق و از کارشناسان فرمانداری شهرستان دنا را به سمت سرپرست بخشداری مارگون منصوب کرد.

پیش از پورخسرو، "احسان دانشی" سمت سرپرستی بخش مارگون را بر عهده داشت.

لازم به ذکر است که پیش‌تر کلانتری آرای مردم در انتخابات را همچون ناموس عنوان کرد و گفت: هر کدام از بخشداران و فرمانداران مبنای جانبداری از کاندیدای خاص در انتخابات داشته باشد عزل خواهد شد، حتی اگر دوم اسفند باشد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
اقای زارع بیش از 30 دهیار رو دور هم جمع کرده و تخلف از این واضحتر؟تک تک این 30 نفر هم روی صندوق رای هستن...اگه صاحاب بود نباید این اتفاقا میوفتاد و جلوی این تخلف رو میگرفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
باسلام چطور اقای استاندار بخشدار عوض میکنه اما مدیر منابع طبیعی دنا را که انتخاب درستی بود میگه بعداز انتخابات تازه بخشدار بعد از ایشان انتخاب شد واقعا!
سعید
|
United States
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
باعرض سلام

لطفا حق الزحمه عوامل انتخابات 98 واریز کنید بعدازیک ماه هیچ خبری نشده ما با ماشین خودمون با هزینه از جیب خودمون 100کیلومتر راه روستایی پیمودیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.