تاریخ انتشار:۱۶:۵۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: دو نفر سارق زورگیر طلاجات زن مسافر بوشهری شناسایی و دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره زورگیری از خانمی که به عنوان مسافر سوار یک خودرو پراید شده بود، پیگیری موضوع به‌منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بوشهر در یک عملیات پیچیده، با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی و یافتن سرنخ هایی، یکی از متهمان را در استان همجوار شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر ادامه داد: با اعزام ماموران پلیس به استان کهگیلویه و بویر احمد یکی از متهمان در مخفیگاهش در خانه باغی در اطراف شهر یاسوج دستگیر و به بوشهر منتقل شد.

وی اضافه کرد: این متهم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به همراه همدست خود در شهر بوشهر گفت: خودرو پراید را شبانه با تهدید شهروندی در شهرستان نورآباد استان فارس سرقت کرده بودند.

سرهنگ عرب‌زاده خاطرنشان کرد: متهمان پس از سرقت از خانمی که به عنوان مسافر سوار بر پراید سرقتی آن‌ها شده بود، خودرو را در شهر برازجان رها کرده بودند.

وی با اشاره به دستگیری سارق و همدست وی به همراه دو نفر خریدار اموال مسروقه گفت: کارآگاهان پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده همچنان در حال تحقیق هستند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین