کد خبر: ۱۴۷۸۵
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۴۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
امین خادم
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
یادداشت دریافتی- امین خادم: رفته رفته با نزدیک شدن به ۲ اسفند تنور انتخابات گرم‌تر و گرم‌تر می‌شود، اما این گرما در حوزه کهگیلویه بزرگ دو چندان می‌باشد. شاید بتوان گفت که کهگیلویه بزرگ حساس‌ترین انتخابات بعد از انقلاب را پیش رو دارد و مردم بر سر دو راهی انتخابی سخت؛ انتخابی برای ادامه روند توسعه و کار‌های زیر بنایی و یا انتخابی برای بازگشت به سال‌های دور و دورتر مانده اند.
حاج عدل هاشمی پور با سابقه مدیریت ۳۰ ساله فعالیت‌های اجرایی و طرح‌های ملی، وارد کارزار انتخابات شد. وی برای کار‌های بزرگ و عام المنفعه آمده است. هاشمی پور بعد از جنگ تحمیلی به درستی راه را در دوری از سیاست و سیاست زدگی دید و به سمت توسعه زیرساخت‌های کشور رفت و توانست خود را به عنوان چهره‌ای سرشناس و موفق معرفی نماید در حالیکه می‌توانست مانند برخی از افراد وارد فضای سیاسی شود. در انتخابات ۴ سال پیش نیز با شعار توسعه، سازندگی و هم چنین دوری از سیاست و سیاسی گری وارد انتخابات شد که این شعار‌ها به دل مردم نشست و با همراهی جوانان موفق شد که وارد بهارستان گردد.
حاج عدل به درستی دلایل عقب ماندگی کهگیلویه را در توسعه نیافتگی دید و از همان روز انتخابات با سرفصل قراردادن توسعه به شناسایی پارامتر‌های آن رفت و در هر حوزه، یکی از پروژه‌ها و زیر ساخت‌ها را مشخص نمود و به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اول در جهت تصویب طرح و تامین اعتبار و سپس اجرایی نمودن آن گام برداشت. با توجه به اینکه هزینه‌های اجرایی پروژه‌ها بسیار بالا می‌باشند و روند تصویب و تامین اعتبار آن کاری بسیار دشوار، پیچیده، طولانی و زمان بر می‌باشد، سردار توانست برخی از آن‌ها را با سختی تمام به مرحله اجرا برساند. اگر نگاهی به شرایط کنونی کشور داشته باشیم متوجه می‌شویم که کشور در جنگ اقتصادی تمام عیار قرار گرفته و شرایط تحریم ظالمانه و بی سابقه باعث شده است بسیاری از پروژ ها‌ی جاری در کشور تعطیل شده و پروژ ه‌ی جدیدی تعریف نگردد. پس اینکه پروژه‌های کهگیلویه جاری می‌باشند نشان از جدیت و تلاش بی وقفه‌ی حاج هاشمی و قدرت چانه زنی و لابی ایشان در مراکز قدرت و تصمیم گیری‌های تظام دارد. برخی از پروژه‌های تعریفی عبارتند از:
- جاده ارتباطی دهدشت به پاتاوه
- طرح آبرسانی به حومه غربی دهدشت
- طرح معدن فسفات چرام
- گاز رسانی به شهر‌های دیشموک و قلعه رئیسی
- کارخانه سیمان تنگ سپو
- پتروشیمی دهدشت و ...
اگر نیک بنگریم و به پروژه‌های فوق الذکر توجه داشته باشیم خواهیم دید که اجرای هر کدام از آن‌ها میتواند گره‌ای از مشکلات مردم این خطه بگشاید.
برخی منتقدین نقد‌هایی خارج از دایره انصاف و بیشتر به جهت تخریب و شیطنت وارد می‌کنند که به برخی از آن‌ها اشاره خواهم نمود.
اولا موجی راه افتاده که ایشان پاسخگوی تلفنی نیستند. به راستی مگر امکان دارد که یک نفر پاسخگوی تلفنی حداقل ۱۰۰ هزار نفر باشد؟ ایشان یا باید تمامی فعالیت‌های خود را متوقف نماید و در حال جواب دادن به تلفن باشد یا پیگیر کار‌ها و فعالیت‌های پروژه ها. پس اگر کمی منطقی به قضایا نگاه کنیم خواهیم دید که نه تنها سردار، که هیچ کس دیگری هم نخواهد توانست جوابگوی تلفن باشد. نقد دیگری که به ایشان وارد می‌کنند این است که ایشان سیاسی نیست که باید به این دسته از منتقدین گفت که اصلا یکی از شعار‌های سردار، عدم ورود بی مورد به سیاست و استفاده از ایسم‌ها و واژگان دهن پر کن بود. اینکه مابقی که از این ایسم‌های سیاست استفاده کردند چه گلی به سر منطقه محروم کهگیلویه زدند؟ هدف ایشان از سیاست، خدمتگزاری به مردم و استیفای حقوق حقه‌ی مردم محروم می‌باشد.
اما در آخر هاشمی پور برای انجام کار‌های بزرگ و عام المنفعه در منطقه آمده است، پس بر همگان است که برای ادامه روند توسعه و برون رفت از عقب ماندگی و ایجاد توسعه پایدار، حاج عدل را در ۲ اسفند یاری نماییم.
امین خادم
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
ای ریپ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
تا حالا کجا بودی ؟ نکنه مثل روحانی (‌ در قضیه اجرای سهمیه بندی بنزین)‌ تازه فهمیدی که نماینده شدی ؟!ّ البته این را هم بگم که موحد هم از این حرف ها زیاد می زد ..
صاحب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
نمونه بارز حسن روحانی همین عدل هاشمیه؛فقط دروغ بلده؛اقای عدل تونستی یه سر به جاده چرام دهدشت بزن؛فقط حرف مفت و دروغ بلدی بزنی
عدل پشیمونم رای دادمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
متاسفانه یک سری دوستان از باب تملق موحد و عدل میکنند.همه ما خوب میدونیم این افراد قبول بشن اصلا یادشون میره التماس برای رای میکردن.خود من بارها به محمد هاشمی دست راست عدل گفتم اقا این دوستتون سر ما به واسطه اسم خانواده عدل کلاه گذاشته بگید حق یک دختر معلول پس بده اصلا حتی جوابم رو ندادن متاسفم. قسم خوردم رای به ادمای باند باز دروغگو ندم.شما هم لطفا اول یک مروری حرفای مردم کنید بعد تصمیم بگیرید ک یک کاندید صداقت داره یا نه
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
چرا گاز رسانی به دیشموک وچاروسا که توسط دولت انجام شده عدل گفته کارمن است مگه بودجه اش را از جیبش داده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
سلام جناب عدل هاشمی شما برای کارهای عام المنفعه نیامدی اومدی که برای عده خاصی کار کنی شما طرف دار فقیر نیستی طرف دار شریعت نیا و مصطفی پناهی هستی و گرنه اون آدمایی ک داخل بهمئی بهت رای دادن کارشون اشتباه بود امدی تو بید بلند .... به م. ج و تمام خانواده ش. رو میلیاردر کنی از روز قیامت بترس ولی اگه بترسیدی الان این همه ثروت نداشتی نماینده ای که کار عام المنفعه انجام بده تاجگردون بود و شجاعپوریان ک با یه بید بلند هزاران اشتغال ایجاد کرد برو گچسارن را نگاه کن بعد اسم نماینده رو بزار روی خودت شما نماینده گهگیلویه نیستی نماینده عده خاصی هستی
مدیر پایگاه به دلایل حقوقی از منتشر کردن اسم کامل معذوریم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
عدل چهارسال پیش اومد با کلی سر و صدا که موحد تو دسته یکی و من لیگ برتر.اومد به مردم وعده کار برای بچه هاشون داد ...خواهشا عاجزا اگه کسی رفته سر کار بیاد ازعدل دفاع کنه.من به شخصه ندیدم کسی از طرف عدل بره سر کار.اگه کسی هست لطفا بگه.عدل فقط برای پیمانکارها خوب بود نه مردم عادی.مردم عزیزم من نمیگم عدل یا موحد.اصلا یک آدم بی نشان ولی با لیاقت رای بدید خواهش میکنم نگذارید چهار سال دیگه بگید وای برما ونگاه گچساران کنید چقدر پیشرفت کرده ولی دهدشت پسرفت با سرعت.من دهدشت رندگی نمیکنم ولی وقتی میام میبینم دوستانم همسن سالای دوره مدرسه ام هنوز برای تفریحشون جمع میشن سر فلکه وسط شهری ناراحتشدن میشم.لطفا عاقلانه رای بدید.خواهش میکنم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین