تاریخ انتشار:۱۶:۲۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: مردم شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه از صدور قبوض سنگین در این شهر گاز گلایه مند هستند.برخی از اهالی این شهر گفتند که با وجود استفاده از یک بخاری و یک آبگرمکن، قبض با نرخ ۳۰۰ هزار تومان برای اهالی این منطقه صادر شده است. "رحمن خادم"، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص صدور قبوض سنگین گاز در شهر قلعه رئیسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: روز جمعه گروهی از شرکت گاز استان جهت بررسی این موضوع به شهر قلعه رئیسی اعزام خواهد شد. وی افزود: در صورت مشخص شدن نتیجه بررسی ها در رابطه با صدور قبوض سنگین گاز، به اطلاع مردم خواهد رسید. خادم در رابطه با این مساله که گاز بهاء مناطق سردسیری دیشموک، قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه و ممبی و سرآسیاب در شهرستان بهمئی بعنوان مناطق گرمسیری صادر می شوند، اظهارکرد: دنبال و پیگیر این مساله هستیم و در حال تلاش برای مطرح شدن این موضوع با توجه به اطلاعات هواشناسی در هیئت دولت هستیم. گفتنی است که دو شهر سردسیری قلعه رئیسی و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد چند ماهی است که از نعمت گاز برخوردار شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
برخی از اهالی این شهر گفتند که با وجود استفاده از یک بخاری و یک آبگرمکن، قبض با نرخ ۳۰۰ هزار تومان برای اهالی این منطقه صادر شده است.

"رحمن خادم"، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص صدور قبوض سنگین گاز در شهر قلعه رئیسی گفت: روز جمعه گروهی از شرکت گاز استان جهت بررسی این موضوع به شهر قلعه رئیسی اعزام خواهد شد.

وی افزود: در صورت مشخص شدن نتیجه بررسی‌ها در رابطه با صدور قبوض سنگین گاز، به اطلاع مردم خواهد رسید.

خادم در رابطه با این مساله که گاز بهاء مناطق سردسیری دیشموک، قلعه رئیسی در شهرستان کهگیلویه و ممبی و سرآسیاب در شهرستان بهمئی بعنوان مناطق گرمسیری صادر می‌شوند، اظهارکرد: دنبال و پیگیر این مساله هستیم و در حال تلاش برای مطرح شدن این موضوع با توجه به اطلاعات هواشناسی در هیئت دولت هستیم.

گفتنی است که دو شهر سردسیری قلعه رئیسی و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد چند ماهی است که از نعمت گاز برخوردار شدند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قلعه رئیسی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین