تاریخ انتشار:۱۶:۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: فرمانده انتظامی باشت گفت:از چهار دستگاه خودروی سواری در محورهای مواصلاتی این شهرستان ۳۶۵ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ رضا چشم مهتاب با اشاره به تلاش ویژه نیروی انتظامی برای مقابله با این پدیده شوم اقتصادی، اظهار داشت: این میزان کالای قاچاق در کنترل خودروهای عبوری در جاده گچساران - باشت کشف و ضبط شد.
وی افزود: کالاهای کشف شده شامل ۱۸۱ دستگاه انواع وسایل برقی شامل سشوار، چای ساز، دستگاه بخار، آبمیوه گیر، پلوپز، سالاد ساز و ۷۶۰ کیلو گرم انوع خشکبار(گردو و تخمه آفتابگردان) بوده است.
چشم مهتاب ابراز کرد: کالاهای مکشوفه فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و خودروهای حامل کالاها به پارکینگ منتقل شد.
وی تصریح کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

چشم مهتاب گفت: گسترش قاچاق کالا و ارز اثرات منفی فراوانی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می زند به همین دلیل پلیس مصمم است با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.