تاریخ انتشار:۱۵:۵۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: بیش از دو پشت سر هم تمام ارتباطات شهرستان لنده به دلیل قطع خط انتقال فیبر نوری قطع شده بود که این موضوع موجب افزایش گلایه های شهروندان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

توسعه بخش های زیر بنایی به خصوص اینترنت یکی از نیازهای اساسی جامعه است که توسعه این بخش مستلزم تلاش و همدلی بیش از پیش همه دستگاه های اداری به خصوص وزارت ارتباطات است.

 

چندین سال است که به منظور ارائه خدمت از طریق الکترونیکی کردن انواع خدمات غیرحضوری شبکه ملی فیبر نوری راه اندازی شده است که به تمام نقاط کشور منتقل و همه به شبکه ملی متصل شده اند.

 

برخی مواقع به دلیل حفاری های بدون هماهنگی توسط ادارات خدمات رسان شاهد قطع این ارتباط هستیم که متاسفانه شهرستان لنده یکی از مناطقی است که دائما به دلیل قطع فیبر نوری دچار آسیب و مشکلات جدی می شود و به خصوص گلایه های شدید شهروندان را به دنبال دارد.

 

در روزهای اخیر شاهد قطع فیبر نوری توسط دستگاه های راهداری در محور ارتباطی جدید لنده-تشان بودیم که این معضل باعث افزایش نگرانی مردم از قطعی های مکرر در سطح شهرستان لنده و کهگیلویه شده است.

 

رئیس مخابرات شهرستان لندهدر گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: به دلیل بی احتیاطی رانندگان دستگاه های حفاری در محور لنده -تشان فیبر نوری در روز پنج شنبه قطع شد که پس از چند ساعت متصل و امروز نیز دوباره قطع شد که فورا با حضور نماینده حقوقی شرکت مخابرات و نیروی انتظامی در محل حاضر و موضوع صورت جلسه شد.

 

احمد رئیسی بیان کرد: این موضوع از سوی شرکت مخابرات پیگیری و پیمانکار حاضر به پرداخت خسارت وارده شده است و لازم به توضیح است که هیچگونه هماهنگی با شرکت مخابرات برای اجرای عملیات خاکبرداری صورت نگرفته است.

 

وی افزود: باتوجه به قرار گرفتن درآستانه انتخابات به هیچ وجه ممکن هیچ اداره ای بدون هماهنگی و استعلام از ادارات خدماتی حق اجرای حفاری را ندارد زیر ممکن است در آستانه انتخابات فیبر نوری قطع شود.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

 
برچسب ها: فیبر نوری ، لنده
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.