تاریخ انتشار:۰۷:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
زینل زاده، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت:
عصر دنا: زینل زاده اظهار کرد: متاسفانه موضوعی در جامعه رواج پیدا کرده بحث عمرانی‌ها بوده و مدیریت کلنگ زنی نباید یک حرکت بزرگ باشد و شرح نماینده باید مشی دولت را تبیین کند و نماینده باید در زمینه‌های دیگری هم فعالیت کند و باید حسن انجام کار را از دولت بخواهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
اردلان زینل زاده، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان گفت:معتقد به نقد منصفانه هستم که همیشه به نوعی کمک کار بنده بوده است.

وی افزود:رویکرد اجتماعی بسیار عمیق و گسترده است و نگاه بنده این است که متاسفانه امروز وضعیت بد معیشتی و اقتصادی چالش‌های جدی برای مردم ایجاد کرده است، ریشه بسیاری از کج روی‌های جامعه به نوعی مباحث اقتصادی است.

زینل زاده گفت: ۱۶سال کار مدیریتی کرده ام و در برهه‌ای هم مدیریت‌های اقتصادی داشته ام و تا جایی که تلاش کرده ام از مفاسد اقتصادی دوری کرده ام.

وی افزود: اگر هدف از پیروزی این باشد که خودمان را به رخ دیگران بکشانیم اینگونه نیست و امیدوارم شرایطی پیش بیاید که همه کاندیدا‌ها بتوانند در انتخابات شرکت کنند و مساله اصلی رضایت مندی است و پشیمان نشدن مردم بسیار مهم است.

زینل زاده گفت: ما رقیب هستیم و تلاش بر این است که در واقع نگاه و دیدگاهم را نسبت به شرایط موجود دیکته کنم و محتمل است نسبت به شرایط موجود بهتر عمل کنم، نقاط قوت دوستان را بیان کرده ام و تاجگردون شاید در این شهرستان برای اولین بار رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شد و تاثیرش را به نسبت در اعتبارات حس کردیم، اما مبالغه هم در این خصوص شده است حتی در شهرداری زمان خودم.

وی تاکید کرد:، ام امروز وقتی مردم از انتخاب وی پشیمان هستند قطعا ناکامی‌هایی هم بوده است، مردم فهیم هستند و مسائل و مشکلات را می‌دانند و آنچیزی که مردم انتظار دارند حرکت مدیران بروی اعتدال و شایسته سالاری است، اعتدال در فرصت‌ها و شایسته سالاری به نوعی در زمان تاجگردون لحاظ نشده است.

شهردار سابق دوگنبدان در ادامه گفت: اگر حس می‌کردم که هر کدان از کاندیدا‌ها بهتر از آنچیزی که بنده فکر می‌کنم و می‌توان به آن دست پیدا کرد هرکدام از عزیزان بهتر از بنده می‌توانستند مسائل مردم را حل کنند اصلا کاندید نمی‌شدم.

زینل زاده در ادامه گفت: همه بحران اقتصادی ناشی از تهدید و تحریم نیست و درون مملکت نقاط قوتی داریم که با تکیه بر آن‌ها می‌توانیم مشکلات را حل کنیم، عمده حل مشکلات خروجی کار مدیران مان است هم در دولت و هم در مجلس می‌شود با تغییر نگاه ما خودمان را از این چاهی که کنده ایم بیرون بیاوریم.

وی افزود: هر کسی عملش بر اساس سابقه است و تا الان در سمت‌هایی که داشته ام، چون تصمیمم راسخ بوده و بر اساس مبانی درستی تصمیم گرفتم و احساسی نبوده از مواضعم عدول نکرده ام و با کار کارشناسی و آشنایی با مشکلات آتی به صحنه امده ام و می‌دانید موقعیتی که برای تیم عبور وجود دارد موقعیت خوبی است.

زینل زاده اظهار کرد: متاسفانه موضوعی در جامعه رواج پیدا کرده بحث عمرانی‌ها بوده و مدیریت کلنگ زنی نباید یک حرکت بزرگ باشد و شرح نماینده باید مشی دولت را تبیین کند و نماینده باید در زمینه‌های دیگری هم فعالیت کند و باید حسن انجام کار را از دولت بخواهد.

وی تصریح کرد: برخی از نماینده‌ها دنبال این هستند که کار‌های دولت را به نام خودشان حفظ کنند، اما وظیفه نماینده چیزی فراتر این پروژه‌های عمرانی است، حتی اگر نماینده‌ای نداشته باشیم شاید پروژه‌های عمرانی هم که کار دولت است به نوعی انجام شود.

زینل زاده در ادامه گفت: راه آهن در گچساران خوب است، اما ریل گذاری اصلی ان ریلی است که در زمینه‌های مختلف شهرستان کاربرد داشته باشد ما در بسیاری موارد معمولی مانده ایم و مشکل این است که همه می‌خواهند لکوموتیو ران شوند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در بحث انتخابات ریاست جمهوری به افرادی رای دادم که حالت تعدیل داشته اند کسانی که حس کردم بتوانند مشکلات را حل کننداما در بسیاری موارد اینگونه نبود چرا که مشکل ما از فرد رییس جمهور نیست و از جریان و از مدل ارتباط مجلس و دولت است، فکر می‌کنم با تعویض افراد چیزی عوض نمی‌شود و باید مسیر درست شود الان ما رو به جلو که نمی‌رویم حالت ایستایی هم نداریم وعقب گرد داریم.

زینل زاده ادامه داد: قدرت رقابتی پول ما و معیشت مردم به اضمحلال رفته است و عبور از خودخواهی و اینکه ما از خواسته‌های نامعقول خود و اطرافیان باید بگذریم که در این صورت می‌توانیم موثر باشیم.

وی ادامه داد: بنده رفتم در طیف اصولگرایی صحبت‌هایی کردیم و مواردی هم مطرح شد و منظور بنده از چپ و راست، آن نگاهی است که در این جریان‌ها دارد، چپ و راست منفعت طلبی که بودند و هستند که اگر نباشد مشکلات ما حل است و در این صورت اصولگرا و هم اصلاحطلب می‌توانند خادم خوبی برای مردم باشند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین