کد خبر: ۱۴۷۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۳۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: محمدعلی وکیلی نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران که از سوی هیات نظارت بر انتخابات ردصلاحیت شده بود توانست تائید صلاحیت خود را بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 محمدعلی وکیلی  صاحب امتیاز و مدیرمسوول روزنامه ابتکار که از سوی هیات نظارت بر انتخابات ردصلاحیت شده بود اکنون تائید صلاحیت شده است.

محمدعلی وکیلی (متولد ۱۳۴۴ در یاسوج)، سیاست‌مدار اصلاح طلب، دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، عضو هیئت نظارت بر مطبوعات در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه ابتکار است.

او از اعضای ائتلاف سی نفره اصلاح طلبان و حامیان دولت یازدهم از حوزهٔ انتخاباتی تهران برای دهمین دوره انتخابات مجلس بود.

در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، محمدعلی وکیلی، در لیست سی نفرهٔ ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در تهران حضور داشت و توانست با کسب ۱٬۱۶۳٬۰۵۲ رأی در رتبهٔ هیجدهم تهران، وارد مجلس دهم شود.

در ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، محمدعلی وکیلی با کسب ۱۲۴ رای به عنوان دبیر به عضویت هیئت رئیسه مجلس دهم درآمد.

تحصیلات وکیلی دکترای کلام و فلسفه، دکترای علوم سیاسی و خارج فقه و اصول است. او سوابق اجرایی مانند سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، مدیریت فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور در دوره اصلاحات و همچنین رئیس انجمن مدیران روزنامه‌های غیردولتی ایران، مدیرمسئول و صاحب امتیاز روزنامه‌های ابتکار، ابتکار جنوب و ابتکار کیش و سردبیر روزنامه صدای عدالت را داراست.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
فراکسیون امید چه گلی بر سر ملت زد که این تایید شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
خیلی هم خوب خداراشکر انشالله شاهد موفقیت ثابتی وکیلی هدایتخواه درتهران باشیم انشالله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.