تاریخ انتشار:۲۱:۳۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: برای جمع آوری آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد ۳۰۵ شعبه اخذ رای ایجاد می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرماندار بویراحمد در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه مورد تاکید است.
آقای کناری خطاب به مدیران شهرستانی تاکید کرد: نباید زمینه کوچکترین شائبه در حمایت از کاندیدا‌ها ایجاد شود.
فرماندار بویر احمد همچنین به در پیش بودن دهه پرفروغ فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در یوم الله دهه فجر ده‌ها طرح به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
آقای کناری اضافه کرد: این طرح‌ها در زمینه‌های اشتغال، مسکن، ورزش و صنعت است که بهره برداری از آن‌ها به توسعه شهرستان کمک می‌کند.
وی همچنین از تلاش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در روز‌های اخیر در امر خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق روستایی تقدیر کرد و افزود: براساس آخرین گزارش‌ها در تمامی راه‌های مواصلاتی ۳۰۰ روستا و ۵ شهر این شهرستان تردد جریان دارد.
فرماندار بویر احمد همچنین با تاکید بر استفاده از فرصت تهاتر بین ادارات گفت: با وجود تخصیص ۲۲۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای پرداخت مطالبات پیمانکاران یا بدهی به دستگاه‌های دولتی، مدیران دستگاه‌ها هنوز از فرصت تهاتر استفاده نکرده اند.
وی آخرین فرصت تهاتر سال جاری را ۲۴ بهمن اعلام کرد.
در جلسه شورای اداری بویر احمد همچنین مقرر شد دستگا‌های خدمات رسان اشتراک‌های خود را با اخذ تعهد از کسانی که تا خرداد ۹۶ ساخت و ساز کرده اند واگذار کنند که این تعهد برای انجام تمام فرایند اخذ مجوز‌ها اعلام شد.
همچنین تعیین تکلیف پیست اسکی با پیشنهاد این شورا برای واگذاری آن به سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از دیگر موضوعات مطرح شده بود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار