تاریخ انتشار:۱۱:۲۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین جرائم انتخاباتی مربوط به گچساران بوده و البته سیاست اصلی دستگاه قضایی در استان پیشگیری است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پیش از ظهر یکشنبه، ششم بهمن ماه در نشست با خبرنگاران افزود: صداقت و آگاه سازی همراه با تدبیر از رسالت‌های رسانه هاست.
وی اظهارکرد: دشمن متوجه شده که رمز پیروزی ملت وحدت در زیر سایه ولایت فقیه است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: دوطلبان، لیدرها، مردم و رسانه‌ها گامی در راستای اهداف دشمن بر ندارند.
ملک حسینی تصریح کرد: وظیفه رسانه‌ها شاخص‌های نماینده انقلابی در تراز انقلاب را به مردم معرفی کنند.
وی ادامه داد: برخی رسانه‌ها با اخباری که منتشر می‌کنند به وحدتی که با خون شهید سلیمانی‌ها بوجود آمده دامن می‌زنند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج عنوان کرد: تاکنون ۴۰ پرونده در زمینه تخلفات انتخاباتی ۹۸ در دادسرا‌های استان تشکیل شده است که بیشترین تعداد مربوط به شهرستان گچساران بوده است.
ملک حسینی تاکید کرد: سیاست حضور حداکثری، شاداب و پر شور مردم در انتخابات مجلس یازدهم است به همین خاطر تاکنون بیشتر هدف ما پیشگیری بود.
وی با بیان اینکه گذاشتن نظرسنجی از سوی رسانه‌ها ممنوع است، بیان کرد: نظرسنجی‌های غیرقانونی در خصوص انتخابات ۹۸ از سوی برخی پایگاه‌های خبری محلی انجام شد که با ورود پلیس فتا و دادستانی جمع شده اند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج اظهارکرد: هیچ کسی حق استفاده از بیت المال در انتخابات مجلس یازدهم در حمایت از داوطلبان خاص را ندارد، یکی دو مورد بود که تذکر داده شد و یکی دو مورد تفهیم اتهام شد.
ملک حسینی گفت: در جایی که لازم به برخورد قضایی باشد سرعت و قاطعیت را ذر برخورد با جرائم انتخاباتی سر لوحه کار خود قرار داده ایم.
وی از دستگیری کسانی که اقدام به تیراندازی جهت استقبال از داوطلبان کرده بودند، خبر داد و تصریح کرد: برخی از افراد که اقدام به تیراندازی کرده، بازداشت شدند که تا پایان انتخابات ۹۸ در بازداشت به سر می‌برند. افرادی نیز که تنها حضور با سلاح کردند احضار شدند.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به ممنوع بودن تبلیغات زودهنگام تا زمان مقرر شده خاطرنشان کرد: مواردی از تجمع و تبلیغات زودهنگام داشته ایم که تذکرات لازم داده شد و هرگونه تجمع در اماکن عمومی و تالار‌ها ممنوع است و چند پرونده نیز در این خصوص تشکیل شده و افرادی تفهیم اتهام شدند.
ملک حسینی با اشاره به اینکه یک پایگاه اطلاع رسانی استان یک داوطلب را از هم اکنون پیروز انتخابات قطعی اعلام کرد، ادامه داد: مدیر و خبرنگار سایت احضار و بازداشت شدند و با قرار تامین مناسب آزاد شدند و همچنین یک پایگاه خبری دیگری که توهین کرده بود که برخورد لازم صورت گرفت.
وی عنوان کرد: آسیب زدن به وحدت جامعه را خط قرمز می‌دانیم و طبق قانون با چنین افرادی برخورد شدید خواهیم کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین