کد خبر: ۱۴۷۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۲:۱۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: با لباس طلبگی و پاسداری و عناوین مقدس "حاج آقا و سردار " خانه به خانه دویدن به دنبال رای، نه تنها کسر شان لباستان هست بلکه شان نمایندگی مردم را نیز نازل میکند!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

انتخابات مجلس و شیوع بداخلاقی/ به کمتر از یک ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، شوربختانه خبرگزاری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در جانبداری‌های کاذب شده اند و به انحاء مختلف در صدد القاء کارآمدی و ناکارآمدی در اردوگاه مورد نظر خود و رقیب هستند!

متاسفانه بر خلاف انتظار عموم "خبرنگار و خبرگزاری" رسالت خویش را فراموش و نگاهشان را معطوف به شخص و جناح کرده اند!

صد افسوس که اعتماد در پایگاه رسانه‌ای این عزیزان به کما رفته است ...

کار تا جایی بیخ پیدا کرده است که نامزد‌های انتخاباتی شفاف و صریح "خبرنگاران "همسوی خود در انتخابات را تحت عنوان "لیست مجمع رسانه‌ای " به جامعه معرفی و جالب‌تر اینکه شخص "خبرنگار" با افتخار مبادرت به انتشار آن در پوشش خبر می‌نمایند!

و اما بعد ...

برخود فرض میدانم نکاتی از باب دلسوزی و خیرخواهی حضور برادران محترم کاندیدا عرض نمایم...

۱_راه انداختن کارناوالی از افراد " ذینفع و منافع محور " جهت همراهی حضور در نقاط صعب العبور و دور دستی که جز با مرکب چند صد میلیونی خود (کاندیدا) و دوستانتان در ایام انتخابات احدی دگر را یارای حضور نیست، نه تنها افتخار ندارد بلکه شماتت و سرزنش شما را به دنبال خواهد داشت ...

۲_با لباس طلبگی و پاسداری و عناوین مقدس "حاج آقا و سردار " خانه به خانه دویدن به دنبال رای، نه تنها کسر شان لباستان هست بلکه شان نمایندگی مردم را نیز نازل میکند!

۳_تحریک و تهیج مردم نسبت به مسائل طایفه‌ای (بویراحمد_ ثلاث) و جناحی (اصولگرا_اصلاح طلب) مهندسی احساسی انتخابات بوده و حق انتخاب درست را از مردم سلب میکند.

۴_تهیه و توزیع جهیزیه، آرد، پتو، میوه، پول و امثالهم، انتخاب مردم را شرطی و ورود پول‌های کثیف به انتخابات و دریافت آن را به "عادی سازی " مبتلا می‌نماید که جز خیانت به آیندگان نیست!

جنابان کاندیدای انتخابات در کهگیلویه بزرگ:

-فردی که در رودسمه دیشموک پتویی از شما میگیرد و پای مردانگی اش به تو رای میدهد به ریشش نخندید، چه بسا شب‌های زیادی را از سرما خوابش نبرده باشد ...

- پیرزن کپر نشین ساکن توگبری چرام که گونی آردی از تو میگیرد و دعایت میکند ساده لوح و بی اطلاع نیست، تو را وسیله‌ای برای رساندن روزی خود و فرزندانش میداند (خواه خیرخواه باشی و خواه مغرض) ...

-پیرمرد خمیده و چروکیده‌ای که بانک سیار همراهت دو عدد تراول پنجاه هزار تومانی به جیبش میزند و به تو رای میدهد به چشم یک خود فروخته به او نگاه نکن!
چه بسا نزدیک به عید است و او شرمنده فرزند و نوه هایش باشد ...

-نوجوان ۱۵ ساله‌ای که کارت شارژی از تو میگیرد و رای میدهد نه عقیده فروش است و نه  مسحق ظلم و تعدی ...
چه بسا پدرش به کارگری در بوشهر و شیراز باشد و او دلتنگ و ناتوان ...

برادران محترم کاندیدا

به "عبا و کلاهتان" قسم که فردای قیامت باید پاسخگوی مردم باشید.


میر مالک ربانی نژاد
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ایل چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
تو کی هستی که جرات کردی اسم موحد را به کنایه بیاری ... اولا ما مردم چرام و ایل مشایخ گلبهار کاری به بویراحمد و ثلاث نداریم بویراحمد یعنی باباکانی . مردم چرام و طایفه مشایخ گلبهار فقط و فقط به انسانی ارزشمند و متشخص حاج محمد موحد رای خواهند داد و بس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
درود بر شما انسانهای ازاده و درود بر انتخابتان
سیروان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
این چ ادبیاتی هست ؟!!!
اصلا خوندی چی گفته؟!

کی تا حالا باباکانی بویراحمد شده؟!
محمد دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
عالی بود
علی رمضانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
احسنت احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
درود.با زبانی شیوا و رسا حرفی رو زدید که خیلیا باید بهش تامل عمیق کنن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.