کد خبر: ۱۴۷۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۳۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: دولت به نماینده ضعیف اعتباراتی که حق این مردم است بر اساس شاخص‌های مختلف هرگز پرداخت نخواهد کرد و نماینده مجلس اگر می‌خواهد، ضعیف نباشد و یک نماینده قوی و تاثیرگذاری باشد. اول نباید زیاد در مجلس غائب باشد و مثل دانش آموزانی که تنبل هستند، آخر کلاس بنشیند تا معلم از آن‌ها سئوال نکنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دکتر محمد بهرامی  در نشست همفکری جمعی از مردم روستا‌های دروهان، صالحان و چیتاب بخش کبگیان با وی با تاکید برای ایجاد فضای وحدت و همدلی در جامعه، اظهارداشت: مردم باید بدانند که دولت با نماینده ضعیف مشورت نخواهد کرد.

وی گفت: دولت به نماینده ضعیف اعتباراتی که حق این مردم است بر اساس شاخص‌های مختلف هرگز پرداخت نخواهد کرد و نماینده مجلس اگر می‌خواهد، ضعیف نباشد و یک نماینده قوی و تاثیرگذاری باشد. اول نباید زیاد در مجلس غائب باشد و مثل دانش آموزانی که تنبل هستند، آخر کلاس بنشیند تا معلم از آن‌ها سئوال نکنند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه نماینده مجلس باید در برنامه‌های مختلف مشارکت و حضور پررنگی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر نماینده توانمندی می‌خواهید باید ویژگی‌هایی مانند تخصص، تجربه، تسلط و تدبیر داشته و اعداد و ارقام را بشناسد.

بهرامی در جمع مردم روستای صالحان و در جمع صمیمی و پرشور حامیان خود هم اظهارداشت: من سعی می‌کنم از آن دسته مسئولانی باشم که تلاش کنم کاربردی داشته و از زوایای مختلف، اطلاعاتی که مورد نیاز هست را جمع آوری و بر اساس آن‌ها برنامه مناسب تهیه و اجرا و بعداً نظارت کنم.

برخی در دفاع کردن از حقوق مردم بویراحمد و دنا ناتوان هستند

این کاندیدای انتخاباتی که بنظر می‌رسد استقبال از وی روزانه نسبت به گذشته شرایط بهتری در حال سپری کردن است، ادامه داد: اعتقاد دارم کسی که می‌خواهد نماینده بویراحمد و دنا شود در ابعاد سه گانه کار انجام دهد.

بهرامی باتشریح این ابعاد سه گانه، یادآورشد: اول اینکه حق مردم را بگیرد در حالی که متاسفانه برخی‌ها بیگانه بوده و برخی هم تسلطی ندارند و از اینکه از حقوق مردم دفاع کنند، ناتوان هستند.

وی گفت: کسانی که مسئولیت می‌پذیرند ۲ دسته هستند، برخی‌ها افراد کاربردی هستند یعنی اطلاعات را جمع آوری و پالایش می‌کنند و بر اساس این اطلاعات تصمیم مناسب می‌گیرند و بعداً نظارت می‌کنند.

نامزد اصلاح طلب بویراحمد و دنا در انتخابات یازدهم خانه ملت افزود: برخی‌ها هم تشریفاتی هستند. حرف‌های خوبی می‌زنند، طرح‌های دیگران را هم معرفی می‌کنند و اطلاعاتی از برنامه‌ها و طرح‌های اجرایی و کاربردی ندارند و مردم هم خیال می‌کنند که چه برنامه‌های قشنگی دارند فارغ از اینکه برخی از برنامه‌ها قابلیت اجرایی نداشته باشد و در توان شخص نیست.

بهرامی در جمع حامیان گسترده خود در بخش کیگیان چیتاب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، سردار شهید سلیمانی و شهید اورنگ، شهدای مدافع حرم، ادامه داد: این فرهنگی که در انتخابات حوزه بویراحمد و دنا داریم هم دارای مزایا و معایبی هست.

وی گفت: معایب انتخابات این است که ما مردم را به زحمت و دردسر می‌اندازیم، اما مزایای آن هم این است که در بین مردم قرار می‌گیریم و یک ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم برقرار می‌شود.

شهردار اسبق و محبوب یاسوجی‌ها افزود: متاسفانه خیلی از مسئولین، ارتباطی با مردم ندارند و فاصله بین آن‌ها و مردم هست. شاید در خیلی از موارد مردم را درک نمی‌کنند و با آن چیزی که واقعیت است و نیاز‌های واقعی مردم هست، بیگانه هستند.
کنایه های تند و سنگین کاندیدای اصلاح طلب به زارعی/ مثل دانش آموزان تنبل آخر کلاس هستند تا معلم از او سوالی نکند
کنایه های تند و سنگین کاندیدای اصلاح طلب به زارعی/ مثل دانش آموزان تنبل آخر کلاس هستند تا معلم از او سوالی نکند
کنایه های تند و سنگین کاندیدای اصلاح طلب به زارعی/ مثل دانش آموزان تنبل آخر کلاس هستند تا معلم از او سوالی نکند
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
خودتو نچسپ به اصلاح طلبان .راننده هدایت خواه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
کوبره دنبال کارت نیتری حرفم بزنی قوی ترین نماینده بویراحمد زارعی بوده بروتحقیق کن بی سواد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
درود بر دکتر بهرامی عزیز
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
رای ما حاچ نادر منتظریان، بهرامی و زارعی شماها چی میگین
هرچه می خواهید تو سر و کله هم بزنید
ایل تامرادی بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
ی سه ساله ایخری کمت نی،،بی سواد جنابعالیه،،تو سر کلاس درستم نیتری درس بیی،،از کلاس که میزنی بیرون،،دانشجوها بهت میخندن
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
قربون زونت.زارع هرچی داشت رو کرده...مال ای گپ نبی.حالا هرچی تا صبم قومش بیا ویچو وش دفاع کنه ادم مجلس نبی و نیس.پولش بی که بردش مجلس نه سوادش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.