تاریخ انتشار:۰۱:۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و برودت هوا در اکثر نقاط استان، امکان دارد که گونه های جانوری وحشی برای تامین علوفه به مناطق مسکونی دراطراف روستاها و حتی بافت های شهری نزدیک شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش برف و برودت هوا در اکثر نقاط استان، امکان دارد که گونه های جانوری وحشی برای تامین علوفه به مناطق مسکونی دراطراف روستاها و حتی بافت های شهری نزدیک شوند.
از تمامی هم استانیهای عزیز و علاقمند به محیط زیست، خواهشمندیم در صورت مشاهده این موضوع، به ماموران محیط زیست در نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط بانی ویا با شماره ۲_۳۳۳۳۴۴۴۴۱ با پیش شماره ۰۷۴ اطلاع  دهند .
با توجه به بارش زیاد برف در ارتفاعات و زیستگاه‌های جانوری از خیرین، دوست‌داران محیط زیست و ساکنین روستاهای اطراف مناطق در خواست داریم اداره کل حفاظت محیط زیست استان را در تامین علوفه مورد نیاز حیات وحش علفخوار  یاری نمایند .
بدیهی است ادارات حفاظت محیط زیست  در سطح استان ،تمهیدات لازم را برای کمک رسانی و امداد به حیات وحش استان، انجام خواهند داد.                                                      
اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین