کد خبر: ۱۴۷۰۶
تاریخ انتشار:۲۳:۰۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تا یک ماه آینده بزرگترین رویداد ملی را در سطح کشور خواهیم داشت، گفت: تلاش برای حضور حداکثری، سلامت انتخابات، مقابله با طایفه‌گرایی، داشتن فضای آرام سیاسی و دفع ضد ارزش‌ها همه رسالت فعالان فضای مجازی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار حمید خرمدل ظهر امروز در همایش فعالان فضای مجازی گفت: امروزه دشمن از هر ابزار و وسیله‌ای استفاده می‌کند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه ضربه وارد کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 40 سال است که جمهوری اسلامی درگیر جنگ تمام عیار در حوزه‌های مختلف است و امروزه این جنگ ترکیبی را در حوزه‌های فرهنگی، نظامی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی و روانی شاهد هستیم که مواجه با این وضعیت و گاردی که گرفته می شود باید متناسب با شرایط باشد نمی‌شود دشمن تمام قد در همه حوزه‌ها صف‌آرایی کرده و ما بخواهیم تک بعدی مقابله و تهاجم کنیم.

وی بیان کرد: دشمن از همه فرصت‌های پیش‌رو نهایت بهره را می‌برد البته ما با تمام وجود معتقدیم امداد الهی متوجه ماست که این رسالت ما را کم نمی‌کند، شاهد  فشار علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم کسی در طول تاریخ ندیده که آمریکا مستقیم وارد جنگ شود و مستقیم با ما درگیر شود که نشان می‌دهد اتفاقی در ایران و جهان اسلام صورت گرفته است.

خرمدل بیان کرد: شاید گفته شود این نشان از قدرت هیبت و شکوه آمریکا است اما اگر دقیق نگاه کنیم اینها بیانگر سرنگونی و سقوط آمریکاست کسی که ادعای ابر قدرت می‌کند در کشور ثالثی مهمان آن کشور را ترور می‌کند این نشانه بزرگی نیست بلکه اضمحلال آمریکایی را نشان می‌دهد که روی همه قوانین بین‌المللی پا گذاشته است.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جهاد فرهنگی به فرموده رهبر انقلاب گفت، فعالیت در فضای مجازی مانند جنگ است که دشمن در این جنگ با شیمیایی زدن در پی نابودی همه است، دشمن با فضای مجازی جنگ شیمیایی آغاز کرده و به دنبال نقطه‌زنی نیست بلکه همه را هدف قرار داده است.

سردار خرمدل با بیان اینکه فضای مجازی کارکرد سلاح شیمیایی را دارد، گفت: به عنوان رزمنده انقلابی، ولایی و بصیر در این جنگ باید گارد دفاعی خوبی بگیریم و در مقابل عطر و رایحه انقلاب را به عالم منتشر کنیم که مردم دنیا از این شمیم انقلاب بهره‌ ببرند.

وی با اشاره به اینکه باید آتش به اختیار باشیم، گفت : آتش به اختیار در اصطلاح کنونی یعنی باید فکر کنیم کهگیلویه و بویراحمد مرکز تمام عالم است و برای اینجا برنامه‌ریزی و طراحی داشته باشیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به سخن شهید همت اشاره کرد و گفت: به فرموده این شهید والامقام اگر در جبهه راه را کم کردید نگاه کنید دشمن کجا را می‌زند همانجا جبهه خودی است لذا امروزه دشمن ارکان انقلاب را هدف قرار داده که انقلاب، ولایت و جایگاه رفیع رهبری یکی از این ارکان‌ها است دشمن هم جایگاه رهبری و هم خود رهبری را می‌زند، دشمن همچنین نگهدار و پاسدار انقلاب اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف قرار می‌دهد که برای همه این تهاجم‌ها در فضای مجازی برنامه داشته باشیم.

وی سپاه را حافظ انقلاب دانست که ماموریت حفاظت از این مردم را به عهده دارد به جبهه کنونی اشاره کرد و با بیان اینکه امروزه جبهه همه ایران و منطقه است و خاکریزها برداشته شده، افزود: اینجا وظیفه و رسالت ما چیزی دیگری است دشمن برنامه‌ریزی، یارگیری و اجرای دقیق می‌کند اما ما باید همه این موارد را دفع و مقابله به مثل کنیم.

سردار خرمدل عنوان کرد: در قضیه سقوط هواپیما قبل از اینکه مشخص شود هواپیما به چه شکلی سقوط کرده کسی کاری نداشت اما تا گفتند توسط خودمان اتفاق افتاده همه احساس تکلیف کردند کسانی که می‌خواهند خودی نشان دهند جشنواره شرکت نکنند، از مجری‌گری استعفا دهند از ورزش کناره گیری کنند که این‌ها هجمه علیه نظام است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در استرالیا چند ماه آتش سوزی است ملت ما تازه متوجه این آتش‌سوزی شدند اما در ایران هر اتفاقی رخ می‌دهد به جای اینکه مدیریت بحران کنیم آتش به یار معرکه می شویم اگر سیل و زلزله و اتفاقی می افتد ما باید مردم را آرام کنیم نه اینکه آنها را تحریک کنیم از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده کنند.

وی عنوان کرد: در بی‌کفایتی کشورهای اروپایی و آمریکا همین بس است که یکسال است در فرانسه علیه حاکمیت اعتراض می‌شود، علاوه بر این در تلاش هستند جنایت‌های آمریکا علیه بشریت و خیانت آنها را از حافظه مردم بشر خصوصا ایران پاک کنند در حالی که باید خصوصیت ترور و تحقیر کردن کشورها توسط آمریکا و چندین خصوصیت این کشور برای همه گفته و مطرح شود.

سردار خرمدل با بیان اینکه امروزه دنیا تشنه مطالب آزادی‌خواه و انقلابی است، گفت: درست است که مشکلاتی وجود دارد اما باید شبانه‌روز تلاش و کار جهادی کنیم .

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پاک کردن ذهن مردم از شبهات در شرایط کنونی بالاترین جهاد است، گفت: دشمن در حوزه نظامی هیچ‌کاری نمی‌تواند انجام دهد چرا که برادران شما در سپاه، نیروهای مسلح و نیروی انتظامی علی‌رغم همه تهدیدات به بلوغ رسیده‌اند که پایگاه دشمن را هدف قرار دهند.

سردار خرمدل با بیان اینکه تا یک ماه آینده بزرگترین رویداد ملی را در سطح کشور خواهیم داشت، گفت: تلاش برای حضور حداکثری، سلامت انتخابات،  مقابله با طایفه‌گرایی، داشتن فضای آرام سیاسی و دفع ضد ارزش‌ها همه رسالت فعالان فضای مجازی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.