تاریخ انتشار:۲۰:۳۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: سرپرست اداره ثبت و احوال شهرستان دنا با دستور محمد علی تقوی مدیر کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد برکنار و آقای حبیب ناصری بعنوان سرپرست این اداره مهم در بازه انتخابات معرفی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۲۵ دی‌ماه در نشست هم‌اندیشی با اعضای هئیت‌های اجرایی ۳ حوزه انتخابیه استان رعایت بی‌طرفی در انتخابات را زمینه ساز تقویت اعتماد مردم به نظام دانست و هر گونه عزل و نصب در ادارات تا بعد از انتخابات ممنوع را ممنوع اعلام کرد.

در همین راستا باخبر شدیم حسن ملکی سرپرست اداره ثبت و احوال شهرستان دنا با دستور محمد علی تقوی مدیر کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد برکنار و بجای ایشان آقای حبیب ناصری بعنوان سرپرست این اداره مهم در بازه انتخابات معرفی شده است.
 مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص بیان داشت:اولا نامبره یک روز بعد از ابلاغ فوق (۲۴ مهرماه ۹۸) کناره گیری نمود و دوم انتصاب رئیس جدید بعد از طی فرآیند استعلامات که حدود سه ماه طول کشید انجام گرفت و سوم اینکه انتصاب قبل از دستور استاندار محترم صورت گرفت و با هماهنگی با استانداری هم بوده است.

با بررسی حکم سرپرستی آقای ملکی که در تاریخ ۲۴ مهرماه صادر شده و همچنین بررسی نامه‌های که در این اداره بعد از این انتصاب صادر شده با گفته‌های مدیر کل همخوانی ندارد به طوریکه مدیرکل ثبت احوال طی صحبتی که داشتند گفتند آقای ملکی یک روز بعد از ابلاغ حکم کناره گیری نمودند در صورتیکه در سیستم اداری اداره ثبت احوال نامه‌های وجود دارد که در تاریخ ۸ آبانماه (۱۵ روز بعد) همچنان آقای ملکی بعنوان سرپرست همچنان مشغول به فعالیت بوده اند.

منتظر می‌مانیم که ببینیم این برکناری با همکاری مجموعه استانداری صورت گرفته یا بدون هماهنگی آن‌ها بوده است.

طی روز‌های گذشته با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان دنا و اداره شرکت گاز لنده ممانعت بعمل آمد و هر گونه تغییرات مدیریتی به بعد از باره انتخابات موکول شد./ دنا نیوز
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار