کد خبر: ۱۴۶۸۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۳۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: جامعه فرهیخته و نخبگان اساتید دانشگاهی حوزه‌های علمیه و دانشجویان عزیز! تاکنون از شما برای برای نیل به وضعیت مطلوبتر و برون رفت از مشکلات و معضلات وضعیت موجود نظر خواهی شده است؟! پاسخ را می‌دانم نه... نه به گستردگی جغرافیای کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده... بداد نسل‌های آینده برسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهندس سید فرزاد نجات نیا کاندیدای دهه شصتی که خود را کاندیدای جریان سوم در کهگیلویه بزرگ می‌نامند بیانیه‌ای گفت:


در این سال‌ها برنامه ویژه‌ای از سمت جریانان سیاسی برای برون رفت از آنچه که هستیم شاهد نبودیم نه در کلان نه سانتریفیوژ چرخید و نه معیشت درست شد، و اکنون در سطح منطقه دوران پسا رد صلاحیت یک جریان سیاسی کهگیلویه، در چکاچک سکه و منفعت طلبی و لمپنیسم، وشارلاتانیسم رسانه ای، در فضای دوگانه و تقابلی موهن و هیجان زده، شاهد پروپاگاندای بدور از دانش سیاسی دو قطبی سرو ته یه کرباس قدرت و ثروت هستیم!

طمع ورزی و نُمود منافع متعدد از دو طیف منفعت گرا و منفعت طلب روز بروز مردم را نا امیدتر خواهد کرد، مسیر توسعه بلاد شاپور از ذهن و دل جوانان دغدغه‌مند خواهد گذشت نه فسیل‌های سیاسی و قرقبانانی که با وعده و وعید مردم درد کشیده را در منگنه سیاست بازی و معاملات خویش گوشه رینگ برده اند.

خود کرده را تدبیر نیست... پیشتر گفتم می‌خواهم صدای سه نسل باشم!

مردم و خصوصا نسل جوان بدانید و بدانیم؛ افرادی که با حرص و ولع در خانه شما را دق الباب می‌کنند، یعنی نمیدانند که اندیشه خریدنی نیست- و در این رویارویی دون شان فقط شما را کوپن رای می‌بینند، در این روز‌ها مزایده شناسنامه‌های شمایان مطرح است، و در آینده نه چندان دور در کافه باغ‌های فرحزاد روی حقوق شما معامله خواهند کرد! نگذارید امید به آینده در شما را بیش از پیش به یاس و نا امیدی بکشانند. هوشیار باشید و بداد خویش برسید. فراموش نکنیم در طول تاریخ کهن هیچ بانوی ایلی و غیور مرد عشایری برای لقمه نانی به پادشاه مملکت هم رو نزد! فاین تذهبون!

این روز‌ها خبری از طرح و برنامه‌های معیشتی و اشتغال شنیده اید؟

جامعه فرهیخته و نخبگان اساتید دانشگاهی حوزه‌های علمیه و دانشجویان عزیز! تاکنون از شما برای برای نیل به وضعیت مطلوبتر و برون رفت از مشکلات و معضلات وضعیت موجود نظر خواهی شده است؟! پاسخ را می‌دانم نه... نه به گستردگی جغرافیای کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده... بداد نسل‌های آینده برسید.

چند روز قبل یکی از حامیان میراث فرهنگی تماس گرفت و گفت: سه نماینده اخیر کهگیلویه را برای بی توجهی به بافت قدیم دهدشت شکایت حقوقی کرده ایم؛ بدون از اینکه دنبال مقصر بگردیم، باید گفت: یکی از مهترین عوامل رونق کسب و کار در منطقه تولید ثروت و درآمد توجه به صنعت گردشگری و بومگردیست و بهره وری از ظرفیت کم نظیر میراث جهانی بلاد شاپور بوده و هست! که باید مقدمات توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به آن معطوف کنیم. (در آینده مفصل پرداخته خواهد شد)

جوانی از من پرسید تو که پول نداری برای چه آمده‌ای و چطور می‌خواهی رقابت کنید؟... گفتم: بگذار شمعی و مشعلی روشن، راه سوم و مسیری زلال و طاهر پیش روی همگان فراهم باشد‌... و آیندگان قضاوت می‌کنند و مطمئن باشید که روزی فرا برسد که گرد و غبار معامله گری بنشیند و روز از نو...

مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی این خطه از مسیر دانایی می‌گذرد از ذهن و دل جوان می‌گذرد نه جلسات شبانه کذایی منفعت طلبان!
در کدام شاخص توسعه ما از آخر اول نیستیم؟

تنها در خودکشی بعد از ایلام دوم هستیم که اگر تدبیری اندیشیده نشود، باوجود بی توجهی‌ها و دیشموک بزودی گوی سبقت را ایلام خواهیم ربود!

پس هر جوان یک رسانه باشد و روشنگری کنید!

"ما زنده به آنیم که آرام نگیریم-موجیم که آسودگی ما عدم ماست"

(بیانیه شماره یک - دغدغه‌مندان ایل تکمیل کننده پازل‌های بعدی باشید.)

سید فرزاد نجات نیا
برچسب ها: فرزاد نجات نیا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تومقصراصلی هستی هم تودولت قبل زدی به جیب.هم توی این دولت.الله برکت الله
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
کدوم جریان سوم؟ چرا خودتو مسخره می کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
واقعا تو خودت هم به خودت رای می دهی که اومدی ثبت نام کردی و حالا هم خودتو به موحد و عدل مقایسه می کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
نجات نیا اگر از آخر اول هم بشه باز هم هنر میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
نجات نیا کاندیدای نسل سوم، واقعا جای کسی مثل ایشون در انتخابات کم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
خدایی اگه خودت تنها هم باشی برنده نمی شی به لطف الهی سردار عدل اوله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
بخدا دارین الکی زور میزنین ، هم نجات نیا هم موحد، سردار حاج عدل هاشمی برنده انتخاباته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
کرنای تیر و تفنگ وشادی کل زن بلنده ، موحد درمون دردت 8 لیوان اوو قند سرده
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
انتقادسالم وسازنده برازنده شمادوستان است.انصافاهمواره این جوان یکی ازدلسوزان واقعی کهگیلویه بزرگ است.فارغ ازهرجناح یاطیفی خدمتتان عرض کنم آقای نجات نیاهم باسوادن هم دارای توان بالای جاذبه ودافعه هستن هم باتوجه به سن وسالشان میزان ودرصدمقبولیتشان دردولتهاونزدسران ازهمه دوستانی که نام بردیدبیشتراست.مگربقیه آقایون قبلادربهارستان بودندبعدازاتمام دوره نمایندگی خروجیشان چقدربرای شهرستان مثمرثمربوده؟حالاایشان هم سوادکافی دارد هم انسانی میانه رومیباشدودراکثرهمایشهای کشوری درزمره جوانان نخبه جامعه وپیشروجوانان شهرستان واستان بوده است.من باایشان نه ارتباط نسبی دارم نه ارتباط سببی دارم ونه هم همفکریم.اماازجوانان آینده دارکهگیلویه هستن وبسیارزحمتکش وآشنابه دردمردم.چون پول میلیاردی براانتخابات خرج نمیکنه وتفکرمردم راباآردوبرنج و....نمیخره ازآخراول میشه؟یاچون تودانشگاه دولتی درس خونده وبارانت پول پارونکرده؟بقیه دوستان حالامثبت یامنفی امتحانشوپس دادن همه مردم هم دیدن.حالاراه بایدبرای نجات نیاونجات نیاهابازبشه وافکارعموم به سمتشان غش کندتاشایدمرهمی باشد هرچندکم، برزخمهای نهفته وکهنه کهگیلویه کبیر...ویقین دارم تاوقتی درکهگیلویه بزرگ تفکروشعورانتخاب مافیای شورانتخابات راشکست ندهدوضع مان همین است وهمین است وهمین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
درود بر شما
کو گوش شنوا
اگر اندکی درک و فهم بود آزموده های پیر را آزمودن خطاست
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
با عرض سلام و احترام

جالب است این دغدغه ها همه در زمان انتخابات بوجود و نمایان میشود....اقای نجات نیا شماکه خود با رای بچه مسجدی ها و جوانان دل صاف دهدشت به شورا وارد شدی ...امکان دارد کار مثبتی از آن دوره برای ما عنوان بفرمایید....شما که خود بهتر می دانید رفتار پوپولیسمی شما باعث شد دیگر همین جوانان مکتبی هم به شما اطمینان نکنند...در مدتی که با دولت مراد خود کار میکردید چه کردید؟ حالا در وزارت ارتباطات چه کار برای کهگیلویه و جوانان آن انجام دادی که به این شکل ادعای حلال مشکلات بودن میکنی؟ من خدارو شاکرم نه جیره خوار موحدم و نه عدل و هیچکدام را نماینده در شان کهگیلویه نمیدانم... ولی شما هم ادعا نکن چون در توان شما همان شورا هم نبود و کارنامه درخشانی نداری....در ضمن دوستان عزیز نمایندگی به لباس و مدرک تحصیلی و ریش نیست..کمی با فکر باز با مسایل برخورد کنید.. کهگیلویه زمانی از بحران خارج میشود که دیدگاه مردم و خواسته مردم از نماینده تغییر یابد.... به نطر من این اقای نجات نیا با مسولیتی که در دولت و اجرا دارد باید بیشتر جوابگو باشد تا نماینده یک شهر...چون نمیانده یک قانون گذار است... اقای نجات نیا خود شما چه کار مفیدی کردید؟ جز اینکه زمان مراسمات فاتحه با کت و شلوار آبی خود در مراشمات حاظر بودید و همین........
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.