کد خبر: ۱۴۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۰۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
نامزد‌های معرفی شده به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، بعد از ظهر امروز در سالن همایش‌های صدرا برگزار شد.
در این همایش که با حضور تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب برگزار شد، نامزد‌های معرفی شده به مجمع عمومی با شیوه و سازوکار رسیدن شورای ائتلاف به لیست نهایی ۳۰ نفره در تهران آشنا شدند.
در ادامه این همایش نیز جلسه پرسش و پاسخ به سوالات و دغدغه‌های نامزد‌های معرفی شده به شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برگزار و پرویز سروری دبیر شورای مرکزی ائتلاف و مهدی اقراریان دبیر تهران شورا به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بعد از برگزاری مرحله مصاحبه تخصصی با نامزد‌های معرفی شده از سوی احزاب، اقشار و تشکل‌های مختلف و پس از پالایش نامزدها، شورای ائتلاف به لیست بیش از ۱۵۰ نفره از نامزد‌های واجد شرایط برای ارائه به مجمع عمومی تهران رسیده است.
در مرحله بعد نیز این افراد در مجمع عمومی و با رای نمایندگان احزاب، اقشار، نمایندگان مجامع محلات و پالایش شده و اسامی ۲ تا ۳ برابر ظرفیت لیست تهران برای ارزیابی و انتخاب نهایی به هیات انتخاب شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب ارائه خواهد شد.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
درود خداوند بر دکتر هدایتخواه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار