تاریخ انتشار:۱۸:۱۴ - ۳۰ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: رئیس‌ پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کلاهبرداری تحت عنوان استخدام افراد به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کلاهبرداری تحت عنوان استخدام افراد به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زر گفت: در پی گزارش واصله خانمی۳۵ ساله که از کارمندان شرکتی بوده و خود را وابسته به یکی از مسئولان استان معرفی کرده بود از ۱۲ نفر جهت استخدام کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی اظهارکرد: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی کردند و با دعوت از مال باختگان پرونده‌ای در این خصوص تشکیل دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از تعقیب و مراقبت متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ بالش زر تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به مبلغ ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از مال باختگان اعتراف و انگیزه خود از انجام این عمل ناشایست را مشکلات مالی عنوان کرد.

وی با توصیه به شهروندان در خصوص توجه به هشدار‌های پلیس و عدم اطمینان به افراد ناشناس؛ بیان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.