کد خبر: ۱۴۶۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۴۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: هدایتخواه گفت: بر اساس آن تکلیفی که داشتم به عنوان رئیس شورای انقلاب و بر اساس ساز و کاری که داریم خدا هم کمک کرد در میان این کاندیداها قطعا اصلح برادر عزیزمان حاج نادر منتظریان است یعنی ما صرفا با نگاه تشکیلاتی حمایت نمی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ستار هدایتخواه در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان بویراحمد با معتمدین و ریش سفیدان اظهار کرد: در شرایطی قرار گرفته‌ایم که صف آرایی میان حق و باطل است از فجر تاریخ یعنی روزی که خداوند آدم ابوالبشر را آفرید و پرچم حق را در دست او قرار داد و این پرچم بعد از او به موسی و عیسی و حضرت محمد (ص) داده شده و مقابلش شیطان پرچم باطل را بلند کرد وبه دست نمرود فرعون قیصر ابوسفیان و معاویه داد این صف آرایی همچنان ادامه دارد تا امروز و اگر شرایط را بتوانیم درک کنیم نوع رفتار ما اقدامات ما و موضع گیری‌های ما متفاوت خواهد بود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در استان ادامه داد: در هیچ دوره ای از تاریخ صف آرایی میان حق و باطل به این وسعت و به این شدت و جدیت نبوده است در هیچ دوره ای از تاریخ جبهه باطل این همه نیرو نداشته است یعنی تمدن شیطان غرب که امروز سردمدار جبهه باطل است تمام تجربیات شیطانی گذشته را با وسعت و امکانات بیشتر در اختیار دارد چه در عرصه سیاسی اقتصادی فرهنگی تبلیغاتی نظامی و... در همه حوزه ها این جبهه شیطانی بسیار وسیع و گسترده است پرچم حقی که آدم ابوالبشر برافراشته اکنون در دست ملت ایران به پرچمداری ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری است و پرچم شیطان هم که در دست راس شیطان قرار گرفته و یک جبهه بین المللی مرکب از نظام سرمایه داری غرب صهیونیست جهانی با تمام تجهیزات و امکانات  و سرسپردگان در منطقه این سه جریان در جبهه بین المللی باطل در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی گفت: این رویارویی هم به حساس ترین شرایط خودش رسیده و تمام تعهداتی که از پیروزی انقلاب گرفته تا الان ماجرای درگیری های منطقه ای و نقشی که سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در این رویارویی انجام داد بسیاری از توطئه های دشمنی که به قصد تصرف بر این منطقه گروه های مختلف القاعده طالبان  داعش جبهه النصره و امثال این ها را به راه انداخته بود و ناکامی دشمنان در اهداف خودشان که در واقع این نوع برخورد با سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به خاطر شدت کینه ای بود که از او به دل داشتند.

هدایتخواه تصریح کرد: در یک چنین شرایط حساسی که مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم را به عنوان نقشه راه تمدن ما بیان کردند بیانیه گام دوم نقشه راه نبرد تمدنی ماست که امروز ما در عرصه درگیری تمدنی هستیم نیاز است که در این عرصه ارکانی از دولت مجلس  قوه قضاییه و سایرین که در جمهوری اسلامی هستند و گوش به فرمان و مطیع امر مقام معظم رهبری هستند در نقشه نبرد راه تمدنی اقدام کنند و خدا نکند در این نبرد تمدنی اتفاقاتی بیافتد یعنی ساز و کارهایی شکل بگیرد که نتواند و نخواهد به عنوان بازوی مقام معظم رهبری برای اجرایی کردن و عملیاتی کردن آن در مقابل دشمنی که به دنبال تسلط برمنطقه هستند.

وی گفت: یکی از این عناصر برای رسیدن به این هدف سردار سلیمانی و جبهه مقاومت بوده است که نشان می دهد بر حساس ترین دوران درگیری خودمان با جبهه باطل رسیدیم که قبلا اگر آمریکا با جنگ نیابتی مثل منافقین و جنگ با عراق را راه انداختند اما الان خودشان وارد میدان شدند درگیری جدی است یک بخش مهم حوزه رسانه و جنگ نرم است که در این جنگ اگر نظام جمهوری اسلامی ساز و کارهایی را فراهم کند که قوای سه گانه کشور به عنوان بازوان گوش به فرمان و مطیع امر رهبری فرماندهی کل قوا را در نبرد تمدنی همراهی کند پیروزی با ماست و اگر به هر دلیل کوتاهی بشود این نبرد ادامه پیدا خواهد کرد که خسارت هایی خواهیم دید گر چه معتقدیم بر اساس اراده خداوند متعال پیروزی از آن جبهه حق است که اگر کوتاهی بشود ممکن است این هدف به دست دیگران محقق شود. 

هدایتخواه ادامه داد: یکی از عرصه های مهمی که تعیین کننده است برای آینده نظام جمهوری اسلامی که مجلس شکل بگیرد که این مجلس ریل گذاری برای دولتی کند که بتواند بیانیه گام دوم و منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی و اجرایی کند باید بحث تشکیل مجلس را در این میدان بنویسیم و محدود به یک استان نبینیم و در راه نبرد تمدنی خودمان ببینیم که می خواهیم چه نماینده ای انتخاب کنیم این نماینده شایستگی و صلاحیت را دارد و در این صحنه را می بیند و آمادگی این را دارد که به عنوان نماینده طراز جمهوری اسلامی و بازوی رهبری گوش به فرمان رهبری انجام وظیفه کند ما در این میدان باید تصمیم گیری کینم.

 وی گفت: شما باید مردمی را ببینید که غم و غصه هایشان انقلاب اسلامی است شما شیعیان مظلوم نیجریه مسلمانان کشمیر و مردم افغانستان و پاکستان را ببیند شما آن کسانی را ببینید که در کلمبیا اسم فرزندانشان را خامنه ای و خمینی می‌گذارند.

هدایتخواه ادامه داد: بر اساس آن تکلیفی که داشتم به عنوان رئیس شورای انقلاب و بر اساس ساز و کاری که داریم خدا هم کمک کرد در میان این کاندیداها قطعا اصلح برادر عزیزمان حاج نادر منتظریان است یعنی ما صرفا با نگاه تشکیلاتی حمایت نمی کنیم.

وی گفت: اگر امروز کوتاهی کنیم و بر اثر کوتاهی خودمان مجلسی شکل می‌گیرد که فرمان رهبری آن طور که باید و شاید را اطلاعت نکند و رهبری گلایه کند که مجلس برای حفظ این جبهه در مقابل دشمن مصوبه نداشت مجلسی که باید اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی را پیگیری و عملیاتی می کرد و به دولت فشار می آورد که آن را انجام دهد تا به مردم فشار نیاید مجلسی که وارد زد و بندها و معاملات شده مجلسی که وزرایی را انتخاب کردند که وزرای دوران نبرد نبودند.

هدایتخواه افزود: آقای رییس جمهور که نمی داند از وقوع انقلاب اسلامی ما جنگمان، جنگ بی امانمان با جبهه باطل شروع شده بعد می گوید وعده ای که داده‌ام مربوط به دوران جنگ نبوده ما روزی که پرچم انقلاب اسلامی را برفراشتیم جنگ بی امانمان شروع شد و امام بعد از جنگ نظامی فرمودند تازه آغاز نبرد بی امان علیه جبهه کفر و استکبار جهانی است.

وی افزود: خیلی از مجلسی ها هم نفهمیدند و در این میدان سرباز گوش به فرمان رهبری نبودند امام در زمان جنگ یک جمله فرمود حصر آبادان با شکسته شود فرماندهان عالی رتبه شورای عالی دفاع و رزمندگان شروع به طراحی برنامه ریزی و اجرا کردند
رهبر ما سالهاست که می گوید باید محاصره اقتصادی دشمن شکسته شود و می بینیم که عمل نکردند.

 وی گفت: مجلسی می خواهیم که شرایط را درک کند مجلس ما مجلس دوران نبرد آخرالزمانی است مجلس ما باید مجلسی باشد که در نبرد تمدنی ما وظیفه خودش را در عرصه سیاسی اقتصادی فرهنگی بشناسد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
فرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
درود خدا بر دکتر هدایتخواه بزرگ
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
درود بر دکتر هدایتخواه عزیز به امید پیروزی جریان انقلابی ومنتخب ایشان حاج منتظریان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار