تاریخ انتشار:۲۲:۲۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی مدارس ابتدایی، مهد کودک ها و پیش دبستانی های شهرستان های بویراحمد و دنا به دلیل یخ زدگی معابر ، افت شدید دما و همچنین به منظور رعایت حال مردم و شهروندان فردا یکشنبه در نوبت صبح تعطیل است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

وحید محمدی تبار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  سایر مدارس و مقاطع در شهرستان های بویراحمد و دنا از ساعت ۹ صبح با دو ساعت تاخیر دایر خواهند بود.

وی افزود: تمامی ادارات ،نهادها ،شرکت ها دولتی و خصوصی و دیگر سازمان ها در شهرستانهای بویراحمد و دنا و سایر نقاط که برف و برودت هوا منجر به یخ زدگی معابر شده است با ۲ ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز بکار خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  امروز شنبه نیز تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی های شهرستان های بویراحمد و دنا و همچنین روستاهای شهر دیشموک به دلیل بارش سنگین برف سرما و کولاک شدید امروز شنبه در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل شدند.

بر اساس گزارش ها ارتفاع برف در برخی مناطق همچون جوخانه در شهرستان چرام به بالای ۶۵ سانتی متر رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: با عبور این سامانه از امشب کاهش محسوس دما در کهگیلویه و بویراحمد رخ خواهد داد.

ولی بهره مند ابراز داشت: تداوم توده هوای سرد تا پایان هفته در سطح استان پیش بینی می شود.

بهره مند عنوان کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته گرمترین و سردترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب امامزاده جعفر ۱۷.۴ و سی سخت ۴ - درجه سانتی گراد بوده اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه وبویراحمد نیز به مردم در مناطق سردسیری استان توصیه کرده از سفرهای غیر ضروری ظرف امروز و فردا یکشنبه پرهیز کنند.

محمد نصیری راد تصریح کرد: تردد در محورهای برف گیر از جمله یاسوج – کاکان، یاسوج – سی سخت- و یاسوج باغچه سادات به سرفاریاب بدلیل بارش برف سنگین ، بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین