تاریخ انتشار:۱۸:۱۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده شهدا و جامعه ایثارگران شهرستان بویراحمد امروز پنجشنبه آیین گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی را به طور خودجوش برگزار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید منصور موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آیین از ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

وی افزود: جمعی از مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به همراه خانواده شهدا و جامعه ایثارگران شهرستان بویراحمد در این آیین حضور داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قشرهای مختلف مردم ولایتمدار، شهبدپرور و همیشه در صحنه شهرستان بویراحمد نیز به طور گسترده و پرشور در این آیین شرکت کرده بودند.

موسوی عنوان کرد: افراد شرکت کننده در این آیین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تنفر شدید قلبی خود را از آمریکا و اقدام تروریستی آن برای ترور ناجوانمردانه شهید سردار سلیمانی و همرزمانش اعلام کردند.

وی ابراز داشت: برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی از جمله مداحی، نوحه سرایی و سینه زنی برای گرامیداشت یاد، نام و خاطره شهید سردار سلیمانی در این آیین برگزار شد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.