تاریخ انتشار:۱۷:۱۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان کشور و این استان در آینده به کوری چشم دشمنان هزاران قاسم سلیمانی تربیت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): هادی زارع پور روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در یکی از مدارس پسرانه مقطع متوسطه دوم شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دانش آموزان و معلمان کشور و استان تداوم راه این شهید والامقام را سرلوحه کار خود در تمامی ابعاد زندگی اعلام کرده اند.

وی افزود: شهید سردار سلیمانی معلم اخلاق، ایثار، تواضع و مردمداری بود و لازم است که یاد، نام و خاطره او همواره گرامی داشته شود.

زارع پور بیان کرد: این شهید والامقام به قشرهای مختلف ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان درس فداکاری و انسانیت آموخت.

دانش آموزان پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد به همراه معلمان خود حضور گسترده ای در آیین های گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در مدارس مناطق شهری و روستایی این استان داشتند.

شرکت کنندگان در این آیین ها با مداحی، نوحه سرایی و سینه زنی یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشتند.

افراد شرکت کننده در این آیین ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار شدید قلبی خود را از آمریکای تروریسم و جنایت های ضدبشری آن نشان دادند.

برخی از شرکت کنندگان در این آیین ها ملبس به لباس بسیجی، چفیه و پیشانی بند مزین به نام ائمه اطهار (ع) بودند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.