تاریخ انتشار:۰۰:۰۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور برگزار شد.

در این آیین ملک‌حسینی دادستان جدید مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد  به سیاست‌های قوه قضاییه و احیای حقوق عامه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما در دادگستری حجم بالای پرونده‌هاست.

دادستان جدید مرکز استان ادامه داد: در خصوص پرونده‌های اداری از مدیران می‌خواهم که قوانین را بیشتر بررسی کنند و با حقوقی‌های خود هماهنگی بیشتری داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه کارمندان و مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که دچار مشکل نشوند افزود: حتی یک جرم هم برای مدیران ما که مدیریت‌ها باید در تراز حاج قاسم سلیمانی باشد زیاد است.

این مسوول با تاکید بر این که مدیران باید نظارت کافی بر زیر مجموعه خود داشته باشند اظهار کرد: اگر جرمی اتفاق می‌افتد یا به دلیل غفلت است و یا از روی عمد که این آخری از مصادیق مشارکت در جرم است و برخورد می‌کنیم و امیدواریم چنین مسائلی را در استان نداشته باشیم.

ملک‌حسینی با تاکید بر اینکه باید به دنبال انتخابات سالم و در فضای آرام باشیم این گونه گفت که با متخلفان انتخاباتی برخورد می‌کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.