تاریخ انتشار:۲۳:۵۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: وی گفت : مجموعه، مدیران، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موظف به تشکیل پرونده برای متخلفان انتخاباتی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموع قوانین و قانون اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی وظایفی را برای همه دست اندرکاران انتخابات مشخص کرده است.

 حجت الاسلام خرم روز افزود : از جمله کسانی که ملزم به رعایت قانون هستند داوطلبینی هستند که با ثبت نام خود بخشی از روند انتخابات را طی کرده اند.

وی ادامه داد: به استناد ماده 52 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی روند بررسی صلاحیت ها در هیئت نظارت مرکز هر استان  تحت عنوان جدول زمان بندی در حال طی شدن است.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد افزود : انتظار می رود نامزدها و داوطلبین مر قانون را رعایت کنند . تبلیغات زودهنگام  و زودرس خلاف قانون و تخلف از قانون است.

وی خطاب به طرفداران داوطلبین هم گفت : لازم است اخلاق انتخاباتی و رعایت حرمت دیگر کاندیداها در فضای مجازی و تریبون ها ، حیثیت افراد را بدون دلیل لکه دار نکنند ، تهمت نزنند ، شایعه پراکنی نکنند و برای نامزدها هزینه مضاعف ایجاد نکنند.

خرم روز افزود : دفتر نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد ، طبق تبصره 2 ماده 52 قانون انتخابات نظر هیئت مرکز در خصوص بررسی صلاحیت ها را اخذ کرده و پس از صورتجلسه بر اساس جدول زمانبندی نهایتا در روز یکشنبه به فرمانداری ها اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام خرم روز در خصوص شایعات رد صلاحیت برخی نامزدها در فضای مجازی ، سایت ها و گفتگوهایی که بین مردم رد و بدل می شود گفت : این شایعات هیچگونه سندیتی ندارد و انشاالله نظر شورای نظارت مرکز را در دتاریخ مقرر به فرمانداری های مرکز حوزه انتخابیه اعلام خواهیم کرد.

 وی در پایان گفت : مجموعه ، مدیران ، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موظف به تشکیل پرونده برای متخلفان انتخاباتی هستند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار