کد خبر: ۱۴۵۵۶
تاریخ انتشار:۱۸:۰۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید نظام مرادی روز سه شنبه اظهار داشت: مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه شامل ثبت احساسات و اندیشه ‌های دانش ‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد در مورد شهید سردار سلیمانی و الگوپذیری هر چه بیشتر آنان از اوست.

وی افزود: این مسابقه در قالب پویش فرهنگی «سپاس سردار» و به همت سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد.   

رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابعاد شخصیتی و سیره زندگی شهید سردار سلیمانی یک الگوی تربیتی برای دانش آموزان کشور و این استان است.

‌مرادی عنوان کرد: دانش ‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد باید دلنوشته های خود را به صورت دستی و در برگه آچهار و ۱۲ سطر نوشته و تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ از طریق مربیان پرورشی و فرهنگی مدارس محل تحصیل به سازمان دانش‌ آموزی شهرستان یا منطقه ارائه دهند.

وی ابراز داشت: سازمان دانش‌ آموزی ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی کهگیلویه و بویراحمد با ارزیابی آثار دریافتی سه اثر را از هر دوره تحصیلی انتخاب و تا ۱۰ بهمن ‌ماه امسال به سازمان دانش ‌آموزی این استان ارسال می کند.

‌مرادی گفت: سازمان دانش‌ آموزی کهگیلویه و بویراحمد این ۹ اثر منتخب را به صورت تایپ شده در قالب WORD تا ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ به سازمان دانش‌ آموزی کشور ارسال خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ‌سازمان دانش ‌آموزی کشور اقدام به چاپ یک کتاب از دلنوشته های برتر و رونمایی از آن در چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی (۲۲ بهمن ماه امسال) می کند.  

مرادی افزود: اسامی برگزیدگان کشوری این مسابقه به استان ها اعلام و در آیین هایی با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده از آنان تجلیل می شود.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مشغول به تحصیل در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.