تاریخ انتشار:۱۴:۳۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۸
مدیر کل دادگستری استان خبرداد
عصر دنا: مدیر کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از صدور کیفر خواست برای یکی مدیران متهم به استخدام بدون ضابطه خبر داد و گفت: پرونده این متهم به دادگاه می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حسن نگین‌تاجی صبح امروز در نشست با اعضای بسیج رسانه با موضوع بررسی راهکارهای مطالبه‌گری صحیح اظهار داشت: نخستین کیفر خواست برای یکی از مدیران متهم به استخدام بدون ضابطه در استان صادر شده و بعد از رفتن پرونده در دادگاه و بررسی، تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

وی با اشاره به به‌کارکیری‌های فله‌ای و بدون ضابطه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج ادامه داد: از بیش از 100 نفر افراد به‌کار گرفته شده 20 تا 30 نفر وضعیت مالی خوبی نداشتند که البته تنها این افراد فقیر کهگیلویه و بویراحمد نبوده‌اند.

نگین‌تاجی با تاکید بر اینکه در نشست شورای تامین موافق برگزاری آزمون به صورت عمومی برای هرگونه به‌کارگیری بوده‌ایم، ابراز کرد: با مدیران متخلف در زمینه بکارگیری نیروها در بدنه ادارات برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به تدوین سند تحول قضایی  ادامه داد: در این راستا بعد از تقدیم این سند خدمت حضرت آقا، ایشان توصیه‌هایی هشنگانه داشته‌اند که انتظار می‌رود تمامی قضات دادگستری این توصیه‌ها را مطالعه و اولویت قرار دهند.

نگین تاجی بیان کرد: حقوق عامه از جمله مسائل مختلف شامل صیانت از منابع آب، اراضی ملی، بهداشت عمومی، حریم و بستر رودخانه‌ها و مراتع به جد در دستور کار بوده و در این زمینه قاطعانه و بدون ملاحضه ورود می‌کنیم.

مدیر کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف 52 هکتار اراضی تصرف شده در بستر رودخانه بشار خبر داد و گفت: بازدیدهای سرزده از دادسراها و دادگاه‌ها را به صورت مستمر انجام می‌دهیم زیرا معتقد به اصلاح و رفع مشکلات و ارائه خدمات مناسب به مردم هستیم.

نگین تاجی با بیان اینکه آرای قضات ماهیانه آسیب شناسی می‌شود، خاطرنشان کرد: در سه ماهه اخیر میزان پرونده‌های مسن 40 درصد کاهش یافته است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.