تاریخ انتشار:۲۲:۰۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: مردم دهستان شوتاور از توابع بخش چاروسا در شهادت سردار دلها به خروش آمدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): همزمان با سراسر کشور و مراسمات عزاداری که در کشور جهت برگزاری به شهادت رسیدن سردار سرافراز قاسم سلیمانی مراسم با شکوهی در روستای شوتاور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حضور باشکوه مردم این دهستان و جمع کثیری از جوانان این روستا و بزرگان این روستا تفنگ به دست در مراسم شرکت کردند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی سخنران این مراسم بود و با تسلیت این مراسم به مردم روستای شوتاور و تقدیر از حضور باشکوه مردم این روستا، دهستان شوتاور را یکی از دهستان های انقلابی و شهیدپرور دانست و گفت: مطمئن باشید سردار سلیمانی می بیند که این مردم قدردان این همه تلاش است.

وی گفت: امروز مشاهده کنید دنیا به خود آمد با شهادت این سردار بزرگ و امروز در یکی از دورترین نقاط کشور و در دور افتاده ترین روستای استان این مراسم باشکوه برگزار می شود یعنی مردم قدردان چنین مرد بزرگی هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم تمام دلها و قلب‌ها را به درد آورد اما دشمن بداند خبر شهادت تلخ بود اما این جبهه از نفس نمی‌افتد و این جبهه قاسم‌ها دارد و شهادت او مثل شهادت حمزه برای رسول الله است و از امروز آمریکا در هیچ جای جهان امنیت نخواهد داشت و خون این شهید زوال آمریکا و اسرائیل را نزدیک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سلیمانی تنها یک چهره نظامی نیست خاطرنشان کرد: سلیمانی یک مربی بزرگ برای رزمندگان و مردم بود و یک شخصیت اجتماعی و فرهنگی بود و امروز این مواکبی که در مدت اربعین و در زمان سیل سال گذشته مشاهده کردید از برنامه های سردار سلیمانی بود و آنجایی که احساس می کرد مردم به او نیاز دارد در کنار مردم قرار می گرفت.

صلواتی تاکید کرد: باور کنید نباید سردار سلیمانی با دستان داعش از بین می رفت با دستان شیطان بزرگ از بین رفت که باز این نکته ها دارد و جای تعجب است اگر توجه کنیم سردار سلیمانی از سوریه به عراق رفت و رهگیری ایشان توسط اسرائیل معتبرترین گزینه است اما چون غده ناپاک جرات این را ندارد اعلام کند اینکار را من انجام دادم ترامپ و آمریکا این کار را بعهده گرفتند لذا نوک حملات به سمت اسرائیل است.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه باید قداست سپاه را بشناسیم یادآور شد: سپاه از اول انقلاب تاکنون بیش از 40هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب نمود و انتقام این شهید بزرگوار یک موضوع صرفا داخلی نیست بلکه یک موضوع بین المللی است و چون در کشور عراق اتفاق رخ داد باید اولین اقدام را رزمندگان عراق و حشد الشعبی انجام دهد و این باید مطالبه ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن این روزها به دنبال این است تا جای جایگزین سردار شبهه افکنی می کند و به دنبال این است تا به ما نشان دهد که شخصیتی را از ما گرفت که جایگزینی دیگر ندارد و دشمن اهداف خاص دارد اما بدانید سردار قاآنی یک سردار بزرگ و بیش از 10سال جانشین سردار بود و تمام امور را ایشان به عهده داشت و اقتدار عزت و پیشرفت و عظمت امروز نظام سر سفره شهدا به دست آمد.

صلواتی عنوان کرد: اگر امروز نگاه کنیم چه عاملی باعث می شود تا سردار سلیمانی این قدر بزرگ و عزیز شود و مهمترین ویژگی این سردار بزرگ ولایت مداری بود در برخوردها با رهبری نگاه کنید چه قدر با احترام رفتار می کرد و این احترام به ولایت بود.

وی به اهداف دشمن در جهت شهادت سلیمانی اشاره و گفت: دشمن دو هدف در جهت به شهادت رساندن سلیمانی داشت که یکی این است که ما در مقابله با آمریکا کوتاه بیایم و ما به میز مذاکره برگردیم و دوم دشمن هر چه تلاش کرد ما آن را به باد دادیم و هر جا قدم گذاشت ما آن را نابود کردیم و دشمن به دنبال این بود تا کشورهای اسلامی را نابود کند اما سردار سلیمانی نگذاشت و اینکه فکر کنید با رفتن سلیمانی ما تمام شدیم نه این اشتباه است.

وی گفت: چون این سنت خدا است اگر نشانی از ما گرفت بهتری را به ما داد مالک ها را گرفت و بهتر از آنها به ما داد و مطمئن باشید خداوند این انقلاب و این ملت را تنها نخواهد گذاشت  و مطمئن باشید خون شهید سلیمانی سبب ظهور حضرت حجت و نابودی آمریکا و اسرائیل می شود و چون خود عاشق شهادت بود به آرزوش رسید.

گفتنی است، دهستان شوتاور از دهستان های بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد که در 15کیلومتری شهر قلعه رئیسی قرار دارد.

گزارش"سیدحسن آرمند"

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.