تاریخ انتشار:۲۳:۴۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا؛

در امتداد جهاد میان حق و باطل که از آغاز خلقت انسان‌ها تداوم داشته است و در عرصه انقلاب اسلامی با شکوه بیشتری متجلی شد، فرماندهان شجاع و با بصیرتی که در تمام جبهه ها حضور حماسی داشتند و دشمنان را پریشان و اسلام را سربلند ساختند خدمت بسیار بزرگی به اسلام و انقلاب انجام داده اند که از جمله این فرماندهان حاج قاسم سلیمانی بود که در دوران دفاع مقدس همیشه نقش آفرین بودند و بعد از ان در جغرافیای مقاومت و در دفاع از حریم اهل بیت حضوری بی بدیل و تعیین کننده داشت.

سپاه فتح استان شهادت این سردار پر افتخار را محضر حضرت امام عصر(عج)، مقام معظرم رهبری انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، همه رزمندگان و مجاهدین به ویژه پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می دارد سربازان و همرزمان این سردار سرافراز راه الهی آن بزرگوار را ادامه خواهند داد و بیش از گذشته در جهت نیل به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا ادامه مسیر خواهند داد.


سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.