تاریخ انتشار:۱۵:۴۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: دکتر مهدی روشنفکر استاد دانشگاه و یکی از کاندیداهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
پیام  دکتر روشنفکر به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 


مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

آسمانی شدن روح سردار مقتدر و محبوب سپاه اسلام موجب تاثر و تالم قلبی اینجانب گردید. 
 
سالها مجاهدت و دفاع شجاعانه آن سردار رشید از امنیت و عزت ملت ایران و امت اسلام در برابر استکبار، دست نشانده ها و فریب خوردگان منطقه ای آنان ، از ایشان چهره ای محبوب در میان  مردم مظلوم منطقه و مسلمانان ظلم ستیز ساخته بود.

امروز بعد از عمری مجاهدت و زندگی عزتمندانه ، به ارزوی قلبی خود نائل گردید و به خیل دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.

 هر چند فقدان آن مجاهد نستوه موجب خسارت است ، لکن تربیت یافتگان مکتب عاشورا راه او را پر قدرت تر از گذشته ادامه خواهند داد و تا نابودی ظلم و جور از پای نخواهند نشست.

اینجانب شهادت سردار اخلاص، شجاعت، صبر ، وحدت و دیگر همراهان و مبارزان جبهه حق را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ، ملت ولایت مدار، مسلمانان استکبار ستیز، و خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان ، برای سردار رشیدمان و همراهان شهیدش ، علو درجات و همنشینی با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و برای همه مسلمانان و ملت شریف ایران ، عزت و سربلندی مسئلت می نمایم.

مهدی روشنفکر 
۱۳ دی ماه ۱۳۹۸
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.