کد خبر: ۱۴۵۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۳۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: وی ابا بیان اینکه من جامعه شناس،سیاسی و تحلیلگر مسایل اجتماعی و سیاسی هستم که مثل موشک های دقیق زن، دقیق است، گفت: اشراف اجتماعی ام چند برابر قبل و می دانم جامعه چه می خواهدخودتان را خسته نکنید مردم من را به مجلس میفرستند و مشکلات هم حل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید قدرت الله حسینی در جمع حامیان خود در روستای خیراباد اظهار داشت: باید بیایند با مردم صحبت کنند،پاسخ دهند،از دولتشان دفاع کنند،دلایل وضعیت موجود را بیان کنند.
 
وی افزود: به جای پاسخ گویی حاشیه سازی می کنند و حرفهای سبک می زنند تا بلکه از پاسخ گویی فرار کنند اما ما از آنان زرنگتر هستیم،یقه و گریبان آنان در دستان ما و مردم است.
 
حسینی تصریح کرد: رای مردم را گرفتید،گفتید ۹۸ درصد مردم خیراباد به ما رای داد.رای منحصر به فرد،حالا چرا پاسخ سوالات مردم را نمی دهید.
 
این کاندیدای اصولگرا گفت: افتخارم این است بین حوزه باوی و بویراحممد پیوند عاطفی بر قرار کردم..این دیواری که از قدیم در دوره خوانین بین این منطقه ساخته بودند بنده از پی فرو ریختم و یک رابطه عاطفی ساختم.
 
وی اظهار داشت: مردم این حوزه بسیار محترم هستند و عاشق صداقت و عدالت.
 
وی با بیان اینکه ما می خواهیم وضع مردم،مملکت،مستضعفان که بار همه سختی های مبارزه و جنگ بر دوش انان بوده بهبود پیدا کند، گفت: توده های مردم زحمت بکشند بعد عده ای بهره ببرند؟؟رانتخواران و ویژه خواران؟.
 
حسینی افزود: هیچگاه بر مردم خیراباد و جای دیگر منت نداشته و نخواهم داشت.
 
کاندیدای اصولگرای گچساران و باشت اظهار داشت: اگر قرار است سفره ای گسترده و طعامی داده شود نباید عده ای تماشاگر باشند و تنها عده ای شکم هایشان پر شود ..حرف بویراحمد این است.
 
وی با بیان اینکه فرمودند که بهره عنا را باتلاق رقبا خواهم کرد، بنده خدا شما هشت سال است که برای این ملت باتلاق درست کرده اید، افزود: مردم تا گلو در باتلاق شما و دولت بی تدبیرتان گیر کرده اند.
 
این کاندیدای اصولگرای مجلس با بیان اینکه ما امده ایم ملت را از باتلاق شماها نجات دهیم، خطاب به نماینده فعلی گچساران در مجلس  گفت: اگر فکر کرده ای رقیبت را شکست می دهی و به آن کرسی (مجلس)تکیه می دهی به جان خودم شدنی نیست.
 
وی ابا بیان اینکه من جامعه شناس،سیاسی و تحلیلگر مسایل اجتماعی و سیاسی هستم که مثل موشک های دقیق زن، دقیق است، افزود: اشراف اجتماعی ام چند برابر قبل و می دانم جامعه چه می خواهدخودتان را خسته نکنید مردم من را به مجلس میفرستند و مشکلات هم حل می شود.
 
حسینی با بیان اینکه فرمودید آن پیرمرد پیچاب گفته خداروشکر که راه ساختی تا دیگر رقبا بیایند تبلیغ کنند، اظهار داشت: اگر نمی دانی بدان راهی که به پیچاب رفته کارهای سختش در زمان بنده ساخته شده و قبل ان مردم روستای من هزینه دادند و چند نفرشان کشته شدند.

تاجگردون: قطعا پیروز انتخاباتیم

غلامرضا تاجگردون در جمع بانوان باشت افزود: شور و هیجان شما برای برنامه امروز دلگرمی و امیدواری برای کار و تلاش است.

 وی بیان کرد: بانوان می دانند آنچه امروز مهم است به فکر زندگی فرزندان و آینده و خاک میهن باشیم.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: انچه بیشتر از همه از حریم خانواده صیانت می کند بانوی خانواده است.

وی تصریح کرد: کشور مثل یک خانواده است که یک نفر از اند صیانت کند.

وی ابراز کرد: در شرایط کنونی سختی هایی برای زندگی وجود دارد ولی مهم ان است که بدانیم برای چه هدفی تلاش می کنیم.

تاجگردون ابراز کرد: امروز بانوان باشتی که در خدمتشان هستیم گوشه ای از سرزمین ملت ایران است که در گذشته پشت سر مردانشان فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: من دوست ندارم در مقابل زنان سرزمینم با غرور حرف بزنم.

وی گفت: برخی از کاندیدها می گویند پس از پیروزی مسئولیت ها را به بانوان می دهیم شما اگر می توانستید در مسئولیت قبلی این کار را می کردیت ، به قول مردم شما جیب بانوان را نزنید کار پیش کش!

وی تصریح کرد: واقعیت این است اگر به بانوان مسئولیتی داده شود بیشتر و بهتر مردان انجام خواهند داد.

تاجگردون گفت: برخی چرا باید بی انصاف باشند که حرفی بزنن که دل ما به درد آید دوستان می گویند تاجگردون اوضاع تو در باشت خطرناک است اگر بانوان که امروز اینجا هستند همت کنند رای ۷۵درصدی دور قبل را این دور با۸۰درصد خواهیم رساند.

وی خطاب به بانوان به شوخی گفت: هر کدامتان فکر کردید شوهرتان قرار نیست به من رای دهند به خانه راهشان ندهید.

تاجگردون افزود: بانوان عزیز بسیار ابر در بالایی این آسمان می آید و می رود بدون یک قطره باران.

وی با بیان اینکه شعار من دور قبل باز باران بود افزود: امروز شهرهای گچساران و باشت افتخار می کنیم که بدون داشتن ابر، باران داریم و ما باران بی ابر هستیم.

تاجگردون افزود: شهر من چه ابر بیاید چه نیاید باران خواهد بارید و آنچه که خدا خواهد همان می شود.

وی ابراز کرد: یقین بدانید خیر ما هم به دست خدا خواهد بود و پیروز خواهیم شد برای این پیروزی تمامی توهین ها را می بخشیم.

وی ادامه داد: بانوان و مردم شریف باشت آنچه امروز متوجه شدند و مهم است پیدا کردن اختلاف هاست این دوران انتخابات گذراست و بعد نیاز به آرامش داریم مواظب هر نوع فتنه و اختلاف باشید.

تاجگردان خطاب به اقوامشان گفت: بدانید آن کسی که قرار است پشت شما را بخارد غلامرضا تاجگردون است.

وی ادامه داد: اگر شما را به اختلاف بردند تو را پرت خواهند کرد و دست به دست برادرت بده و بدان ما پیروز میدان هستیم.

وی افزود: برخی چهار سالی یکبار یادشان فیل هندوستان می کند و می خواهند فتنه بیندازند و بگذارید فردا روزی که شفق خورشید طلوع کرد بدانید قرار است روز خوشی داشته باشیم.

وی افزود: بدانید خاک تفتیده باشت مجدد مجدد باران بدون ابر خواهد دید.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
تاجگردون ریزش آرای خیلی زیاده داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
اگر حسینی منه مجلس رفت بعنوان نماینده هرچه دلتون خواست بگید مردم عاقلتر از آنست که آدمهای بی بخار را به مجلس بفرستند آزموده را آزمودن خطاست مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود مجلس نیاز به آدم توانمند دارد نه وقت فروش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
منم میگم حسینی مجلس نمیره قبلا بوده به فول تاجگردون دوتا شاخ کلو و هم باز نکرد....هر چند تاجگردون هم خوب نیست و پارتی بازی زیاد کرده اما دیگه چاره ای نیست بهتر از تاجگردون کی بیاریم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار