تاریخ انتشار:۱۲:۲۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۸
گزینه اطلاح طلبان کهگیلویه برای انتخابات مجلس:
عصر دنا: وقتی چهار سال پیش پا به صحنه گذاشتم مجمع اصلاح طلبان این حقیر را انتخاب کرد و حتی در روز مجمع، تلخ صحبت کردم و با کسی هم رایزنی نکردم اما مجمع اصلاح طلبان به نتیجه رسیدند و خروجی را اعلام کردند ، جدا از اینکه ناشناخته بودم و مدیریت استان بر علیه بنده بودند در آن دور من شکست را پذیزفتم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): دکتر علی کامرانی " خروجی شورای اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در انتخابات یازدهم خانه ملت نیز در همین حوزه انتخابیه کاندیدا شده است در جمع اصلاح طلبان دهدشت سخنرانی کرد.


بخش هایی از سخنرانی " دکتر کامرانی " بدین گونه بوده است: 


امروز دور هم جمع شدیم و گفت وگو کنیم که دنبال چه هستیم.


دیگران پول دارند و ما اندیشه و تفکر و شرف داریم شما ماموریتی دارید که ماموریت صالحان است.

وقتی چهار سال پیش پا به صحنه گذاشتم مجمع اصلاح طلبان این حقیر را انتخاب کرد و حتی در روز مجمع، تلخ صحبت کردم و با کسی هم رایزنی نکردم اما مجمع اصلاح طلبان به نتیجه رسیدند و خروجی را اعلام کردند ، جدا از اینکه ناشناخته بودم و مدیریت استان بر علیه بنده بودند در آن دور من شکست را پذیزفتم.

آن روز گفتم کامرانی سرباز اصلاحات است و امروز محکم تر و راسخ تر برای جریان اصلاحات است.


دوستان و عزیزان، اصلاح طلبی بدون تحزب غیرممکن است.ما باید گفتمان و اصول اصلاح طلبی را بپذیریم. من شکست خوردم و مهم ترین عامل خودم بودم و چون مقدمات فراهم نبود اما ماندم تا بگویم اصلاحات زنده است.


ما بزرگانمان خون دلها خوردند ما هم بابد در این مسیر حرکت کنیم و سهم مهلک قومیتی را دامن زدند و امروز چندمین باری است که در حوزه انتخابیه در مناسبت های مختلف حضور پیدا کردم و سریع و شفاف معرفی کردم. اگر امروز چنین ویژگی هایی را می گویم از اندیشه اصلاح طلبی است.


تصمیم گرفتم در مدیریت استان و شهرستان ها دخالت کنم بدون در نظر گرفتن مسایل قومیتی اصلاح طلبان عدلی و موحدی.


ما تلاش کردیم که این ها به خانه برگردند اما اگر کسی بخواهد عامدانه به آنها بپیوندد و کارشکنی کنند در برابر آنها به پشتوانه آنها خواهیم ایستاد.


اگر شورای اصلاح طلبان هر عزیز اصلاح طلبی را به عنوان کاندید معرفی کند ایثارگرانه در خدمت جریان خواهم بود.


انسان کهگیلویه ای باید محور توسعه باشد، آقایان فقط بحث پول دارند و اینکه من گفتم این پول از کجا آورند و این شعار از کجا آورند باید درجامعه طنین انداز شوند.


اگر توفیقی بود گلوی مفسدان افتصادی را در مجلس فشار خواهم داد و دستگاه های نظارتی رصد کنند جلوی مفسدین را بگیرند و از کسانی که می خواهند با فساد مبارزه کنند حمایت کنند.


هنر نماینده ما در مجلس این بود که برجام را آتش زد و کسی که تحصیلات آکادمیک ندارد نگاه وی به اقتصاد یک نگاه سنتی و معامله گری است که نتیجه آن اقتصاد بی معنا و بی نتیجه است.


در این نشست حجت الاسلام صدوقی از کاندیدای اصلاح طلب نیز حضور داشت.






ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین