تاریخ انتشار:۱۴:۱۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در واکنش به استعفای آیت الله ملک حسینی پیامی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):


حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری، نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در واکنش به استعفای آیت الله ملک حسینی پیامی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم
همه نخبگان استان مخصوصا علما و روحانیت حوزه شناس می دانند که آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی یکی از نخبه ترین افراد حوزوی و دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد و از محدود روحانیون به روز و با معلوماتی است که بعد از مرحوم ابوی بزرگوارش با حکم مستقیم مقام معظم رهبری سکان نمایندگی ولی فقیه را در استان ما به عهده گرفتند و به خوبی با روحیه مردم داری از عهده این مسئولیت خطیر بر آمدند مردم شریف ما هم با اکثریت قاطع آراء خود ایشان را به عنوان نماینده خبرگان رهبری انتخاب کردند و در حال حاضر که خبر استعفایش از نمایندگی ولی فقیه در فضای مجازی پخش شده است هم معظم له و هم همه مردم ولایت مدار ما تابع حکم ولی فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای هستند و ایشان با سکینه و وقار خاص تمکین حکم رهبری را می کنند ولی آگاه و هشیار باشیم که بعضی ها متحجرانه و از روی حقد و حسادت نسبت به ایشان حرکت های خزنده‌ای انجام دادند تا جزیره امن استان ما را دچار چالش کنند ولی هم آسید شرف الدین و هم دوست داران خاندان ملک حسینی پایبندی خود را به نظام ولایی ایران اسلامی ثابت کردند که جای تشکر فراوان دارد
اما متحجران حسود و حقود بدانند که از چشم تیز بین مردم ما پنهان نیستند ومکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین
والسلام علیکم و رحمه الله
دوشنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۸
سید علی محمد بزرگواری
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار