کد خبر: ۱۴۴۴۱
تاریخ انتشار:۰۰:۱۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۸
پس از پایان جلسه شورای شهر؛
عصر دنا: اقدام یک فرد معترض درخصوص ریختن بنزین روی شهردار بندر بوشهر، امیری را روانه بیمارستان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): اقدام یک فرد معترض درخصوص ریختن بنزین روی شهردار بندر بوشهر، امیری را روانه بیمارستان کرد.

یکشنبه شب و در پایان جلسه علنی شورای شهر بوشهر، در حالی که سید نورالدین امیری از عمارت امیریه (ساختمان شورا ) خارج و به سمت خودرویش در حال حرکت بود، با هجوم فردی که بطری بنزین در دستش بود مواجه شده و روی او بنزین ریخته شد.

این فرد پس از ریختن بنزین روی شهردار بوشهر، دولابی دیگر عضو شورا که شاهد ماجرا بود را تهدید کرد و سپس سوار خودرویی که کنار ساختمان شورا روشن بود، محل حادثه را ترک کرد.

در ادامه شهردار بوشهر به همراه راننده اش به ساختمان شورای شهر هدایت شد، اما با توجه به اینکه بنزین به سمت صورت و چشم وی ریخته شده بود، برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

پویا دولابی، عضو شورا که شاهد ماجرا بود، هویت این فرد را شناسایی و به حراست شورا اعلام کرد.

درخواست فرد معترض چه بود؟

طبق گفته دولابی عضو شورای شهر، فرد مذکور ظاهرا نسبت به قیمت اعلامی از سوی شهرداری برای زمین متروکه ای که متقاضی خریدش بوده اعتراض داشته، اما شهردار این قیمت را کارشناسی دانسته و با درخواست وی برای کاهش قیمت موافقت نکرده بود.

گفتنی است ساعتی پس از این اتفاق، روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر با اعلام اینکه فرد مذکور شناسایی شده، از پگیری برای دستگیری وی خبر داده است./ خلیج فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.