تاریخ انتشار:۲۳:۵۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پی حضور جمعی از مردم استان جلوی بیت آیت الله ملک حسینی در یاسوج نامه ای منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): دفتر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پی حضور جمعی از مردم استان جلوی بیت آیت الله ملک حسینی در یاسوج نامه ای منتشر کرد و از مردم خواست از انجام هرگونه تجمع و گردهمایی در شرایط حساس کشور خودداری کنند.

 

گفتنی است پس از کناره گیری آیت الله ملک حسینی از نمایندگی ولی فقیه در استان، جمعی از مردم و هواداران نماینده ولی فقیه در استان، جلوی بیت وی در یاسوج اجتماع کردند و خواستار بازگشت آیت الله ملک حسینی شده بودند.

 

در متن این نامه امده است:

بسمه تعالی

ضمن تقدیر و تشکر از عواطف و احساسات پاکتان نسبت به بیت مرحوم حضرت آیت الله العظمی ملک حسینی و همچنین حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ، از شما مردم غیرتمند و شریف استان خواهشمندیم از انجام هرگونه تجمع و گردهمایی در شرایط حساس کنونی کشور خودداری کنند.

قطعا هر تصمیمی مقام معظم رهبری در خصوص این موضوع اتخاذ بفرمایند، حضرت آیت الله ملک حسینی اولین فردی خواهند بود از رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) اطاعت خواهند کرد و همه باید مطیع امر ولایت باشیم.

از شورای تامین استان هم تقاضامندیم ترتیبی اتخاذ بفرمایند که دشمنان و منافقین از احساسات و عواطف پاک مردم سوء استفاده نکنند.

والسلام

تصویر نامه منتشر شده در ادامه امده است:

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار