تاریخ انتشار:۱۶:۲۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: امام جمعه کبگیان گفت: مسئولان در شهرستان و بخش اگر به جای چسپیدن به فضای انتخاباتی، یک مقدار فقط یک مقدار به مشکل جاده ارتباطی دو کیلومتری چیتاب به پاتاوه دهدشت توجه می‌کردند الان وارد چندمین سال بلاتکلیفی نمی‌شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه 6 دیماه چیتاب گفت: توجه داشته باشید کسانی که هنوز تایید صلاحیت‌هایشان نیامده و معلوم نیست کدامتان مجلس بروید بدانید شما نماینده نیستید بلکه کاندیدای نمایندگی هستید مراقب باشید وعده هایی که می‌دهید رئیس جمهور مملکت هم نمی‌تواند بدهد و حتی در اختیاراتش هم نیست.

این خطیب جمعه افزود: وعده‌های ناصحیح و عدم توان اجرایی شما را بدنام خواهد کرد.

وحدانی‌فر تصریح کرد:کسانی که با تبلیغات زودهنگام قانون را زیر پا می‌گذارند نخواهند توانست قانونگذار خوبی برای ما بشوند و مسئولان اجرایی و نظارتی نظارتشان را بر لشکرکشی‌های خیابانی در استان بیشتر کنند.

خطیب جمعه کبگیان با اشاره به موضع گیری عده‌ای در رسانه‌ها و جراید هفته قبل مبنی بر لشکرکشی‌های فاتحه خوانی در استان هم گفت: عده ای که با بولد کردن خبر خطبه هفته قبل بنده در رسانه‌ها و جراید انگشت اشاره را به سمت شخص خاصی بردند بدانند با شجاعت در کلام و تکرار بیان بار دیگر اعلام می‌کنم منظور بنده کلی بوده و تمام کسانی که در این چارچوب اشتباه برای جلب توجه آرا گام برمی‌دارند، نمی‌توانند نماینده مردم باشند.

امام جمعه کبگیان با اشاره به موضع گیری برخی که حنایشان دیگر نزد ملت رنگی ندارد هم گفت: آنهایی‌ که با نزدیک شدن به انتخابات برای به مخاطره کشاندن مخیله عمومی دم از جنگ و تحریم‌ها میزنند غربگدایان ترسویی هستند که با تزریق همان شگرد قدیمی چماق و هویج در قالب معیشت و مقاومت به خورد مردم دنبال درمان رنگ باختگی خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: ترسوهای بزدل غرب زده بدانند آمریکا اگر جرات جنگ داشت تا الان حمله کرده بود و برای پا در میانی رئیس جمهورهای متعددی نمی‌فرستاد پس به فکر معیشت و نان مردم باشید زیرا ملت ما با مقاومت چندین ساله کسانی را انتخاب خواهند کرد که نتیجه درایت صحیح آنان را ببینند.

خطیب جمعه کبگیان با اشاره به فرا رسیدن 9 دیماه هم افزود: 9 دی تجلی موقعیت شناسی ملت بود که با تمام تجارب تلخ و شیرینش عشق همگانی مردم د رپاسداری از مرز بصیرت و حفط خط قرمز نظام بی تعارف به داخل و خارج ثابت شد.  

وحدانی‌فر درباره موضوع جاده ارتباطی چیتاب به پاتاوه دهدشت هم گفت: علی‌رغم تشکر از بودجه گذاشتن مدیرکل راه و شهرسازی استان برای تسهیل در آمدن پیمانکار باید بگوییم مسئولان در شهرستان و بخش اگر به جای چسپیدن به فضای انتخاباتی، یک مقدار فقط یک مقدار به مشکل جاده ارتباطی دو کیلومتری چیتاب به پاتاوه دهدشت توجه می‌کردند الان وارد چندمین سال بلاتکلیفی نمی‌شد لذا تلاش کنید تا با آمدن و شروع به کار پیمانکار با تکمیل این طرح کوچک اما بسیارحیاتی این بخش از بن بست در بیاید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.