تاریخ انتشار:۲۰:۵۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۸
هشدار های دوباره انتخاباتی استاندار؛
عصر دنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای تغییر فرماندار و بخشدار متخلف و هر مسئول دیگری حتی در روز انتخابات درنگ نمی‌کنم و با کسی در این زمینه تعارف نداریم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حسین کلانتری در نشست ستاد انتخابات  کهگیلویه و بویراحمد، بخشداران و معاونان فرمانداران 8 گانه اظهار داشت: برگزاری یک انتخابات بی طرفانه، امانت دارانه و در سلامت و امنیت کامل راهبرد، مبنا و در عین حال تکلیف اصلی مجریان و متولیان انتخابات است.

وی فرمانداران و بخشداران را پیشگام و در خط مقدم تحقق انتخابات سلام دانست و افزود: حساسیت، تعهد، مسئولیت پذیری، حراست و صیانت از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس توسط بخشداران و معاونان فرمانداران ضروری است.

کلانتری خاطرنشان کرد: بدون شک چنانچه به این اطمینان برسیم که فرماندار یا بخشدار و یا هر مجری انتخاباتی در تعهدش ذره‌ای کوتاهی کند در تغییر آن حتی در روز انتخابات درنگ نخواهم کرد.

وی با اشاره به حضور برخی مدیران و افراد دارای مسئولیت در میتینگ‌ها و نشست‌های انتخاباتی کاندیداها نیز گفت: ملاک و معیار در این راستا نیز قانون است.

کلانتری ادامه داد: البته برای جلوگیری از بروز هرگونه شائبه‌ای دستور داده‌ام که بررسی دقیق صورت گیرد و هر مدیری که در این مدت و تا زمان برگزاری انتخابات در نشست‌ها و جلسات نامزدی خاص شرکت کرده به هیچ وجه مسئولیتی در امر برگزاری انتخابات نداشته باشد.

وی به معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان ماموریت داده که با جدیت رصد کند که اگر فرماندار و یا بخشداری در متینگ‌های انتخاباتی شرکت کند در هیچ جایی از ستاد انتخابات و مجموعه انتخابات جایگاهی نداشته باشد.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مجریان انتخابات گفت: در انتخابات نام نیک از خود بجا بگذارید و شما مردانه در انتخابات بایستید و مر قانون را عمل کنید و من هم مردانه حامی و پشت شما هستم، چرا که مردم تصمیم نهایی را در انتخابات می‌گیرند و ما فقط مجری و برگزار کننده انتخابات هستیم.

وی خطاب به بخشداران تاکید کرد که خود را وامدار و وابسته به هیچ شخص، جریان و گروه خاصی نکنند و محکم و با اقتدار به وظایف و مسئولیت خطیر خود در انتخابات عمل کنند و بدون شک مجموعه مدیریتی استان با تمام توان از این مدیر و یا فرماندار و بخشدار پاک دست، متعهد، مسئولیت پذیر و امانت دار حمایت قاطع می‌کنند.

کلانتری انتخابات را صحنه همدلی، انسجام، غرور و صلابت دانست و برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم و در تراز جمهوری اسلامی در روز دوم اسفندماه را ضروری دانست.

وی تصریح کرد: هم اکنون بهترین همکاری و تعامل بین هیئت‌های اجرایی و نظارت برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن وجود دارد و با تدابیر لازم تمام منفذها برای هرگونه تخلف احتمالی مسدود شده است.

کلانتری با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی نباید به ارکان انتخابات خدشه‌ای وارد و یا شبهه‌ای در مراحل و فرآیند انتخابات ایجاد شود، تصریح کرد: مسائل طایفه‌ای، باندی، قومی، قبیله‌ای و حزبی در انتخابات جایی ندارد و قرار گرفتن بر مدار قانون و اجرای آن ملاک اصلی مجریان انتخابات  است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین