تاریخ انتشار:۱۶:۰۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقوع قتل در روز جمعه در این شهرستان، گفت: مظنون به قتل که همسر سابق مقتول بود و دیگر همدستان احتمالی وی دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ کیقباد مصطفایی روز چهارشنبه اظهار داشت: ساعت  ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد روز جمعه بیست و نهم ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، از وقوع یک فقره تیرخوردگی منجر به فوت فردی به هویت معلوم در یکی از روستاهای توابع شهر دهدشت مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات اولیه حاکی از قتل فرد مذکور بود.

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی ، مظنون به قتل که همسر سابق مقتول بود، دستگیر شد و در اعترافات خود انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ مصطفایی عنوان کرد: اسلحه بکار رفته نیز کشف شد و پرونده به همراه متهمه و دیگر همدستان احتمالی، به مرجع قضایی احاله شده و در حال رسیدگی است.

شهرستان ۱۳۱ هزار نفری کهگیلویه دارای چهاربخش، چهار شهر و ۳۶۵ روستای بزرگ و کوچک است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.