تاریخ انتشار:۲۳:۵۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: ترمینال مسافربری شهر دهدشت بدون امکانات اولیه است و در ورودی این ترمینال هیچ گونه علامت و تابلویی که مشخص کننده ترمینال باشد وجود ندارد
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): یکی از مکان‌هایی که می‌تواند در معرفی یک شهر به مسافران و گردشگران تاثیر زیادی داشته باشد پایانه‌های مسافربری هستند از این رو فضای این مکان‌ها می‌تواند نمادی از فرهنگ یک شهر را جلوی دید مسافران مختلف به نمایش بگذارد پس می‌ طلبد این فضا محلی مناسب و در خور شان باشد.
در این شرایط بسیاری از شهروندان معتقدند دهدشت از داشتن یک پایانه مسافربری در خور و در شان شهروندان محروم بوده و پایانه موجود دارای معایب و مشکلات بسیاری است.
 
 
 
ترمینال مسافربری شهر دهدشت بدون امکانات اولیه است و در ورودی این ترمینال هیچ گونه علامت و تابلویی که مشخص کننده ترمینال باشد وجود ندارد. در این ترمینال مکان مناسبی برای اسکان مسافران محلی برای استراحت یا اتراق آنها ندارد و ما هر بار به این ترمینال می‌آییم با مشکلاتی مواجه می‌شویم.
 
این ترمینال فاقد فضاهایی مختص فصول مختلف سال است؛ یعنی در زمستان محل سرپوشیده‌ای با فضای مناسب ندارد تا مسافر در آن راحت باشد و در تابستان نیز وضعیت به همین شکل است و حتی آب سرد کن آن خراب است.
 
 
 
یک راننده دهدشتی که در ترمینال مسافرکشی می‌کند به خبرنگار صبح زاگرس گفت: ترمینال مسافربری شهر دهدشت از جهت‌های مختلف فضای مناسبی برای مسافران و رانندگان وسایل نقلیه نیست و چندین سال است به همین شکل مانده و ساماندهی نمی‌شود و به‌ طورکلی مسافران برای جابجایی برون شهری همواره با مشکلاتی مواجه می‌شوند که رفع آن نیازمند توجه مسوولان است.
 
وی افزود: سرویس بهداشتی ترمینال دهدشت قدیمی و تجهیزات آن فرسوده هستند، همچنین آب خوری های آن نیز وضعیت مناسبی ندارند که نیاز به توجه بیشتر دارد.
 
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.