کد خبر: ۱۴۳۰۱
تاریخ انتشار:۰۹:۵۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: برخی قصابی‌های سیار مستقر در کنار محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل انجام برخی تخلفات داد مردم را در آورده‎‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در ماه‌های اخیر شاهد تخلفات متعدد برخی از قصاب‌های سیار مستقر در منطقه تنگاری دشتروم بویراحمد بوده‌ایم و شکایت‌های متعددی از سوی شهروندان و مسافران در مورد تخلفات متعدد این قصابی‌های مخابره می‌شود.

در یکی از آخرین موارد این تخلف یکی از اهالی شهر امیدیه عنوان کرد: روز ۲۸ آذر ماه امسال در راه بازگشت به امیدیه و با دیدن قصابی‌های منطقه تنگاری با مبلغ یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان گوشت بره به شرط خریداری کردیم.

عبدالله لکی شهروند امیدیه‌ای افزود:این قصاب از گوشتی که خودم انتخاب کرده بودم برای من وزن کرد، ولی گویا در غفلت من و به بهانه خرد کردن گوشت از گوشتی آشغالی و بز بیمار به جای گوشت بره جابجا کرده بود و این موضوع را وقتی متوجه شدم که به امیدیه رسیده بودم.
 
او با اشاره به اینکه وقتی بسته حاوی گوشت را باز کردیم با گوشتی متعفن و کرم زده روبه‌رو شدیم که جای بسی تعجب بوده است، ادامه داد: توقع داریم که مسئولان شهرستان بویراحمد در این زمینه با این قصاب‌های متخلف برخورد قاطع داشته باشند و چرا که این افراد علاوه بر بی آبروی یه شهرستان با سلامتی مردم نیز بازی می‌کنند.

حال با توجه به شرایط به وجود آمده جا دارد که مسئولان دامپزشکی و تعزیرات حکومتی با قاطعیت بیشتری با متخلفان برخورد کنند متخلفانی که با زیاده خواهی عملا سلامت مردم را نشانه رفته‌اند.

گویا این مورد تنها موردی نیست که اتفاق افتاده و گزارشات متعدد مردمی حاکی از وجود این تخلف محرز بین برخی از قصابان سیار مستقر در منطقه تنگاری دشتروم است.

در واقع این افراد از غفلت مردم سوء استفاده کرده و استخوان لای زخم مردم می‌گذارند، که انتظار می‌رود متولیان به بازار داغ قصابان متخلف پایان دهند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین