تاریخ انتشار:۰۹:۵۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
عصر دنا: رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ قطعه داستان کوتاه در حوزه هنری این استان تولید، چاپ و منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رییس حوزه هنری  این استان گفت : این ۱۰ قطعه داستان کوتاه آثار چهار نفر از نویسندگان مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد به نام‌های امین بالین پرست، زینب امیدی، نجمه آرام بن و حسن بهرامی است.
محمدشریف اسلامی  افزود: اسامی این داستان ها شامل تیغه کوه، پُر از گُل خشخاش، باد است که می‌پیچد به شاخ و برگ بلوط، آستین بالا بزن، نادیا پیراسته، دعوت، خواهرانه، پسری در اهواز، گاز گرفتن جای زخم گلوله و گوساله گلماه است.
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ۱۰ قطعه داستان کوتاه به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تولید و چاپ شده است.
اسلامی ادامه کرد: واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه داستان به ۲ محور مهم آموزش و تولید آثار فاخر توجه ویژه‌ای دارد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین