تاریخ انتشار:۰۰:۳۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: یکی از دانشجویان گفت: دولت در سال 98 نتوانست بودجه 142هزار میلیاردی پیشنهادی خودش را برای درآمد های حاصل از فروش نفت برآورده سازد، و اکنون آن را به 170 هزار میلیارد تومان برای سال 99 افزایش داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): ظهر امروز برخی از دانشجویان در محل نماز جمعه شهر یاسوج با در دست داشتن پلاکارد هایی به بودجه سال 99  اعتراض خود را نشان دادند .

یکی از دانشجویان در گفت وگو با صبح زاگرس بیان کرد: ما اینجا به نمایندگی از بسیج دانشجویی آمده ایم تا اعتراض خود را نسبت به بودجه سال 99 دولت اعلام کنیم .

 این دانشجو در ادامه افزود: بودجه ای که در واقع بدور از واقعیت ها است و می توان آن را در دو بخش  بررسی کنیم. متاسفانه دولت در سال 98 نتوانست بودجه 142هزار میلیاردی پیشنهادی خودش را برای درآمد های حاصل از فروش نفت برآورده سازد، و اکنون آن را به 170 هزار میلیارد تومان برای سال 99 آفزایش داده است.

 وی افزود: با توجه به اینکه ما در هشت ماهه نخست امسال نتوانستیم بیش از 28 و 2 دهم هزار میلیارد درآمد داشته باشیم، قطعا نمی تواند به این رقم دست پیدا کند و ما دچار کسری بودجه شدید خواهیم شد.

این دانشجوی هم استانی با بیان اینکه دولت معافیت های مالیاتی را حذف نکرده است گفت: معافیت های مالیاتی هنرمندان همچنان مانده است.

تصاویر و فیلم حضور دانشجویان معترض در مصلی نماز جمعه شهر یاسوج را مشاهده می کنید :

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.