کد خبر: ۱۴۲۸۰
تاریخ انتشار:۱۹:۳۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان:
عصر دنا: فرآیند بررسی صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دوم دی ماه درشورای نگهبان آغاز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان این استان گفت: به استناد ماده ۵۰ قانون مجلس شورای اسلامی هیات‌های اجرایی وظیفه دارند با توجه به استعلام‌های انجام شده و تحقیقات محلی وضعیت صلاحیت کاندیدای انتخابات مجلس را بررسی کنند.

حجت الاسلام خرم روز افزود: کسانی که صلاحیت شان در هیات‌های اجرایی احراز نشده است از ۲۸ آذرماه تا یکم دی ماه  اعتراض و شکایات خود را با مستندات در اختیار این هیات قرار دهند.

وی ادامه داد: هیات نظارت استان همگام با هیات نظارت مرکزی از دوم دی ماه روند بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس را بررسی خواهد کرد.

وی ادامه داد: این فرآیند تا بیستم دی ماه به فرمانداری‌ها منعکس خواهد شد.

حجت الاسلام خرم روز اضافه کرد: کاندیدا‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخابات را فضای رعایت قانون قرار داده و از تبلیغات زودهنگام بپرهیزند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.