کد خبر: ۱۴۲۷۴
تاریخ انتشار:۱۵:۴۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸
نماینده گچساران و باشت در مجلس هشتم شورای اسلامی:
عصر دنا: حسینی پور اظهارکرد:بنده به مدیرانی که بعضا بین خانواده ها در شهر و روستا بن توزیع می کنند اعلام می کنم که مچ شان را خواهیم گرفت و دستتان را از دو آرنج قطع خواهیم کرد خائن ها ،چرا که بیت المال را در راستای انتخابات هزینه می کنید؟مردم بیدارند و خدا را شاهد می گیرم که هرچه دارید تلاش می کنید نتیجه عکس می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید قدرت الله حسینی پور، کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت عصر امروز در همایشی تحت عنوان وحدت و همدلی که با حضور پرشور هوادارانش در تالار قصر سفید این شهرستان برگزار شد،گفت:از همه عزیزانی که در برپایی این همایش عظیم همت گماردند نهایت تشکر را دارم،خیلی ها باور نمی کردند که به دعوت این سادات(شازینعلی) این حماسه ایجاد شود اما ببینند که 80 درصد این عزیزان قشر جوانند و این حضور باشکوه نیز پیام ها دارد.

توطئه دشمنان علیه انقلاب

وی افزود:انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که دنیا را مبهوت خود کرد ، غرب را لرزاند و شرق را تکان داد و گفتمانی جدید هم با تاسیس انقلاب اسلامی ایران در این منظقه پر ماجرا تشکیل شد که در طول این 41سال دشمنان این انقلاب باور نمی کردند و در این مدت نیز انواع توطئه ها و ترفند ها را علیه این ملت بکار بردند.

حسینی پور تصریح کرد:استکبار جهانی با دستگاه ها و امکانات مختلف، طراحی های فراوان و نیز میلیاردها دلار هزینه کرد که این انقلاب را ساقط کنند، اما علی رغم این همه هزینه ها و تشکیل امپراطور رسانه ای،اما جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه نه تنها ساقط نشدبلکه  هلال شیعی در منطقه تشکیل داد.

نماینده گچساران و باشت در دور هشتم مجلس اظهارکرد: دشمنان آمدند و حادثه 11سپتامبر را بوجود آوردند برای اینکه در افغانستان مستقر شوند و آنجا را مرکز فرماندهی شان برای توطئه و دشمنی با انقلاب قرار دهند ،اما کور خواندند و امروز هم جمهوری اسلامی روز به روز مقتدرتر و بانشاط تر به پیش می رود.

سایه شوم بی تدبیری ها در مملکت

وی افزود:امروز هم اگر مشکلاتی وجود دارد بخش عمده ای به دلیل ناکارآمدی دستندرکاران و دولتمردان و کسانی که در کانون قدرت قرار دارند اعم از دولت و مجلس است،و اینطور نیست که همه مشکلات ما عاملشان دشمنان و غربی ها باشند و اینطور هم نیست که بیان کردند که عمده مشکلات ما و حتی آب خوردن مان بسته به برجام است!.

برجام عزت ملت را خدشه دارد کرد

حسینی پور تصریح کرد:برجام آقایان را هم دیدیم و نتیجه اش را هم مشاهده کردیم ، برجام  نتنها برای ملت ایران غرور آفرین نبود، بلکه متاسفانه در جاهای مختلف و به دفعات حیثیت،اصالت و عزت ملت را مخدوش کرد.

نماینده گچساران و باشت در دور هشتم مجلس اظهارکرد:کسانی که در این قضایای برجام دخیل بودند باید هم پاسخ بدهند ،در قضیه اخیر گرانی بنزین که جماعتی در شهرهای مختلف به خیابان ها ریختند،اما باید توجه داشت که همه کسانی که به خیابان ها آمدند اغتشاشگر و توطئه گر نبودند و اینها مشکل داشتند و دردها داشتند.

بانک ها نماد چپاول

وی افزود:چرا این معترضین به بانک ها حمله کردندو چرا به پارک ها حمله نکردند؟ که دلایل بسیار روشن است و همین کسانی که اکثر در پارک ها به دلیل بیکاری قدم می زدند، ریختند و بانک ها را آتش زدند چرا که بانک ها را نمود چپاول می دانند ،40 سال گفتیم بانکداری اسلامی اما هنوز که هنوز است بانکداری در مملکت ما یعنی همان ربا خواری و اگر اقساطی هم عقب بیافتد پدر ملت را در می آورند؟!.

ایجاد فاصله طبقانی بین مردم

حسینی پور گفت:لذا حمله به بانک ها یعنی حمله به سرمایه داران،حمله به رانت خواران، حمله به ویژه خواران پس بنابراین وقتی می بینیم که عدالت اجرا نمی شود و مردم بی عدالتی می بینند ، اجحاف ،بی سروسامانی و فاصله طبقاتی را می بینند به شکلی نیز باید تخلیه شوند چرا که فشار زیادی را متحمل می شوند و نباید همه را توطئه گر و اخلاگر نامید.

درد بیکاری جوانان تحصیلکرده

وی تصریح کرد:این همه جوان تحصیلکرده داریم و در برخی خانواده ها هفت نفر تحصیلکرده بیکار دارند ، در هیچ جای دنیا نخواهیم دید که یک فرد تحصیلکرده نسبت به مدرکش اینهمه بی تفاوت و بدبین باشد تا جایی که وقتی می بیند که این مدرکش فاقد ارزش است ،آنرا را می سوزاند.

بدنبال اجرای عدالت بوده ام

حسینی پور در ادامه تصریح کرد:این همه حضور و این همه شور و هیجان ، عاشق چشم و ابروی بنده که نیستند؛ اما می دانند که بنده روحا و فکرا دنبال عدالت بوده و هستم ، بنده در زمان مسئولیت هایم به عمل اثبات کردم و نیز هم و غم بنده ضعفا و مستضعفین بوده و هست و به دنبال اجرای عدالت بوده ام.

نماینده گچساران و باشت در دور هشتم مجلس اظهارکرد:اما می بینیم که در کنار ما بکارگیری های فله ای و هدفمندی وجود دارد ،پس چرا با این افراد قرارداد نمی بندید؟ و چرا بیمه نمی شوند؟ و چرا تکلیفشان را روشن نمی کنید؟، در حالی که به درب خانه ها می روید و وعده اشتغال می دهید و به نوعی مردم را فریب می دهید! پس دغل و فریب کاری تا کی؟،بعد هم در جلسات می نشینند که فلانی دو شاخ ملخ را از هم جدا نمی کند؟!!.

دولت فشل و پیر

وی افزود:بله ،اگر بحث بی عدالتی،بحث رانت خواری،بحث ویژه خواری و اگر بحث از حاکمیت فامیلی باشد و اگر بحث از بی توجهی آحاد مردم باشد ؛بنده دو شاخ ملخ را در این قضیه نمی توانم از هم جدا کنم چرا که اعتقاد ندارم و این انقلاب برای مستضعفین و محرومین است و ثروتمندان اهل انقلاب نبودند و این دولت فشل و پیر که این همه مشکلات را برای این مملکت بوجود آورده است در واقع مسیر انقلاب را فراموش کرده و فکر و دلشان هم جای دیگری است.

 این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:چندی پیش خدمت عزیزی بودیم که فرمود پس از اوج گیری اعتراضات در بحث بنزین ، هشت نفر از وزرا حسابهایشان را تخلیه کردند،که کمترین آنها 800 میلیارد تومان بود که باید گفت پیش بابایشان آوردند؟؟، آیا این موارد غیر از دزدی ، رانت و خیانت است؟.

دزدی های برادر رئیس جمهور

وی افزود: کسانی می خواستند 100 روزه مشکلات اقتصادی مملکت را حل کنند،اما ملت را به این روزکشاندند و امروز هم جیب خالی مردم را شاهد هستیم که باید گفت 100 روزپیشکش و قیمت ها را 10برابر و بیشتر هم نکنید، اگر فقط دزدی های برادر رئیس جمهور و دزدی های برادر معاون اول را برمی گرداندند به خزانه و بیت المال پس نیاز نبود که بنزین گران شود،پس دزدی کردید و خیانت کردید و خائن هستید  و مگر می توانید انکار کنید؟.

خیانت شما اظهر من الشمس است

حسینی پور تصریح کرد:اخیرا هم بحث انتخابات زود هنگام در بحث ریاست جمهوری را مطرح کردند که این اوضاع نابسامانی را که تعمدا بوجود آوردند با فرار رو به جلو می خواهند از این معضل رها شوند که باید گفت اینچنین نیست و باید بمانید و پاسخ بدهید و باید اعلام کنید که فاسد و خائن هستید و خیانت شما اظهر من الشمس است.

نماینده گچساران و باشت در دور هشتم مجلس اظهارکرد:سوال ما این است که چرا به ملت آدرس غلط می دهند ،چرا تنها از برجام حرف می زنند و چرا از غرب و آمریکا دم می زنند ،مشکلات ما همه از برجام نبوده و این همه رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی تاکید کردندکه انگار با دیوار صحبت کرده اند ،اما برخی ها نمی خواهند مشکلات ملت را حل کنند که برخی توان ندارند و برخی هم ملت را ناراضی کرده اند و هنور هم دست بردار نیستند.

وی افزود: نمی دانم این مردم جرم شان چیست؟ والله که خیانت شما از خیانت شاهان عیاش و کیاس قاجار بیشتر و ، بدتر و شدیدتر است،ما هم افتخار می کنیم که معمار اقتصاد داشته باشیم بنده می خواهم معلمی حرف بزنم،حالا که فوق لیسانسه ها شدند دکترا و معمار، پس باشد پرفسورها بروند خانه هایشان بنشیند!!!.

معمار قلابی!

حسینی پور در ادامه گفت :به فرض یک زمین با نقشه در اختیار یک معمار و یا یک تیم مهندسی قرار می دهیم و بعد از زمان مشخصی خروجی کار را می خواهیم که کار معمار چگونه بوده است ،وقتی زلزله ای شدید بیاید و این ساختمان تخریب نشود این معمار واقعی است و اگر این ساختمان هم با لرزش اندکی تخریب شود و افرادی زیر آوار بمانند پس آیا این معمار واقعی است؟!!.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:بنابراین در بحث مسائل سیاسی و اقتصادی که الان مردم مدتهاست که گرفتارش هستند برخی ها ادعاها هم دارند؛ناراحتی مردم از بی عدالتی و اجحاف و برخوردهای متکبرانه و مغرورانه است و بحث شد که انتخابات استانی شود دوزار هم کسی به شما بها نمی داد و الان افرادی در به در می گردند و خانه به خانه التماس می کنند و اگر بنده جایی دعوت شوم همان شب مثل عقاب می ریزند که چرا دعوت کردید؟ و ما هم بدون دعوت جایی گام برنمی داریم.

پایان بی عدالتی

وی افزود: برخی ها در شعارهایی در این همایش نوشته اند پایان بی عدالتی که بنده هم استقبال می کنیم و قول می دهیم که برای اجرای عدالت از تمام وجود مایه بگذاریم،این تیم اقتصادی که ملت را فلج کرده است و مملکت را به قهقرا کشانده است مگر چه کسانی هستند که از زمان وزارت آقایان دژپسند ، پوررمحمدی و این سخنگویی که خدا لعنتش کند، همین محمد باقر نوبخت با آقای سیف خائن و همتی ،شما دستتان در یک کاسه بوده است و حالا می خواهید فرار کنید؟.

زندگی جهنمی برای مردم

حسینی پور گفت:من نمی دانم کسانی که وابسته به این دولت و حامل این دولت هستند با چه رویی با مردم روبرو می شوند و جای سوال دارد،گفته اند که با جناب رئیس جمهور محترم به جهنم می روید؟! در حالی که مردم را به جهنم کشاندید و زندگی جهنمی برای مردم بوجود آوردید و خودتان هم تماشاچی هستد و ککتان هم نمی گزد.

دربرابر مردم خجالت بکشید

وی تصریح کرد:بخش دیگری از سخنانم با این مداحان و ثناگویان و نوکرصفتان است که باید گفت فکر آبرویتان را هم نمی کنید و دوزار عزت در زندگیتان نمی خواهید و به بن و ریشه خودتان هم فکر نمی کنید؟ و فکر می کنید که همیشه این فضا و این افرادی که ملت را بدبخت کرده اند، سکاندار خواهند بود که باید در برابر مردم خجالت بکشید!.

باخت تان را امضا کنید

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:اینجا در این همایش به بنده می گویند حکایت کارخانه لاستیک سازی را بگویید، لاستیک سازی که خبری نیست و حرفی زدند و تمام شد رفت و سینما را ذبح شرعی اش کردند و رفتند،به فضل پروردگار و با حمایت شماها وضع تغییر خواهد کرد و از همین امروز آقایان باخت شان را امضا کنند.

مچ تان را قطع می کنم

حسینی پور اظهارکرد:بنده به مدیرانی که بعضا بین خانواده ها در شهر و روستا بن توزیع می کنند اعلام می کنم که مچ شان را خواهیم گرفت و دستتان را از دو آرنج قطع خواهیم کرد خائن ها ،چرا که بیت المال را در راستای انتخابات هزینه می کنید؟مردم بیدارند و خدا را شاهد می گیرم که هرچه دارید تلاش می کنید نتیجه عکس می دهد.

وی افزود:برخی بیان کردند که از همسایه ها از هر 10 نفر هشت نفر قشقایی اند! ،پس بفرمایید چند مدیر قشقایی گذاشته اید؟،قشقایی ها فقط باید موقع انتخابات دیده شوند و ما عدالت داشتیم که با وجودی که به بنده رای نداده بودند 6مدیر قشقایی گذاشتم و بنده اصلا قومیت نمی شناسم ، دلیل این است که در دوره ما 8 نفر از بهترین نیروهای بنده در حوزه بویراحمد که مخالف بنده بودند در بهترین پست ها مشغول شدند.




ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.