کد خبر: ۱۴۲۶۹
تاریخ انتشار:۱۴:۴۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۸
مهراب کیانی
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
خبر شهادت حاج علی فضلی خیلی از دوستداران او را غمگین کرد خبری که به سرعت تکذیب شد و موج شادی در دل دوستداران به وجود آمد چند وقتی است که ایشان به سبب بیماری کمتر در جمع علاقه مندان خود حاضر می شود.
علی فضلی خیلی وقت است شهید شده خبر شهادت او خبر تازه ای نیست او شهیدی زنده است که چند روزی کنار ما مانده تا عطر شهادت را در جامعه پراکنده کند.

حاج علی فظلی بدون پسوند شهادت! نه اصلاً قابل تصور نیست مگر می شود علی فضلی شهید نشود او باید به خیل یاران شهید اش متصل شود اما حالا خیلی زود است علی آقای فضلی تو باید بمانی، تو از نسل آسمانی ها هستی همان ها که زمین جایشان نبود و رو به آسمان پرکشیدند.

هیچ وقت خاطرات دیدار های شما را فراموش نمی کنم یادم نمی رود سر میز صبحانه وقتی کار شما را نقد کردم چه پدرانه پاسخ دادی و مرا قانع کردی حاج علی با صلابت، تو در عین حماسه و اقتدار، مهر و عطوفت بودی و راهیان نور با نام تو پیوند خور‌ده سفری آسمانی که شما چه محکم پای کار ایستادی تا این رزمایش فرهنگی جان بگیرد و به فرهنگ بدل شود.

بمان علی آقا تو حتی با تن رنجور حال بد ما را خوب می کنی مگر می شود با آن تن رنجور و گرفتاری های فراوان کاری و خانوادگی اینقدر پای کار شهدا محکم بایستی و در برابر مادران و پدران شهدا خاضع باشی و خودت را سخت بدهکار بدانی، تو هیچ گاه مرعوب پست ها و درجه ها نشدی و هنوز هم دست ادب بر سینه داری تو هنوز هم همان بسیجی روزهای حماسه هستی و برای همین است که بسیجی ها با شنیدن نام تو قند در دلشان آب می شود آخر همت! باکری و مهدوی را در کتاب ها و خاطرات خوانده اند اما علی فضلی را از نزدیک دیده اند و بوی خوش شهید را از او استشمام کرده اند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار