کد خبر: ۱۴۲۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۳۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ در جمع جوانان بهمئی:
عصر دنا: دستیار وزیر ارتباطات خطاب به نامزدهای سنتی حاضر در ماراتن انتخاباتی کهگیلویه بزرگ گفت:عملکرد شما برای مردم مانند عملکرد موبایل های نوکیامدل1100در دنیای دیجیتال است،هیچ اپلیکیشن جدیدی روی شما سوار نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه بزرگ در جمع تعدادی از جوانان بهمئی ، از آرمان خواهی این جوانان تقدیر کرد و خواهان استفاده حداکثری از ظرفیت آنها در مناصب و مسئولیت ها در کشور شد.

 

سید فرزاد نجات نیا تصریح کرد: گاهی برخی از نامزدهای انتخاباتی قبل از آغاز پروسه ثبت نام، افراد را در منگنه قرار داده و قول رای از آنها می گیرند،چون لر با اصالت،تواضع،مردانگی و صداقت عجین شده است،این اقدام منجر به بد رفتاری و حرکات غیر اخلاقی در فضای سیاسی و اجتماعی منطقه شده است.

 

دستیار وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم جوان گرایی برای حل مشکلات جامعه گفت: ما انجمن هم اندیشی فرهیختگان را در همین راستا در سطح استان تاسیس کردیم که برای تحقق جوانگرایی چه باید کرد؟

 

وی با اشاره به وضعیت وخیم اشتغال و بیکاری جوانان کهگیلویه بزرگ،گفت:ما همه ظرفیت ها را داریم اما بدترین وضعیت را در حوزه اشتغال و مسائل اجتماعی داریم.

 

نجات نیا با تاکید بر لزوم پرهیز از پارتی بازی و رانت خواری در بکارگیری نیروی انسانی گفت: ما که معتقدیم منابع انسانی محور توسعه هستند،نباید جزیره ای عمل کنیم.

 

نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ خاطرنشان کرد: ما در این زمینه باید از اصفهانی ها الگو بگیریم، شعار اصفهانی ها این است که " همه ما باید لب زاینده رود درخت بکاریم بعد زیر سایه این درخت ها دعوای سیاسی چپ و راست کنیم".

 

نجات نیا افزود:دعواهای سیاسی ما را ذلیل بار آورده و تحقیر کردند،به عینه می بینم که عزت، آبرو و قیامت افراد را می خرند ؛در طول تاریخ لر برای لقمه نانی به پادشاهی رو نزد اما اکنون عزت ما را برای لقمه نانی پایمال می کنند.

 

وی با بیان اینکه بنده دهه شصتی و جوان هستم،گفت: امروز بیش از هر زمانی نیاز به چرخش به سمت نخبگان داریم.

 

دستیار وزیر ارتباطات تصریح کرد:تابع نظرات سیاسی با عینک بدبینی چپ و راست نیستم اما به چارچوب های نظام پایبند هستم و اصل ولایت فقیه را از اصول اصلی نظام میدانم .

 

نجات نیا با تاکید بر اینکه مجلس جای دلالی و پیمانکاری نیست،افزود:دو  کلید واژه جوان انقلابی را برای انتخاب در نظر بگیرید، جوان انقلابی محافظه کار و دنبال پر کردن جیب خود نیست، از هر جریان فکری هم می خواهد باشد.

 

وی گفت:همه جوانان باید همت کنند تا برای پس زدن فسیل های سیاسی که به شیوه های نخ نما، بزرگتر را می بیند تا ده را بچاپند،گام بلند برداریم.

 

نجات نیا افزود: اگر نماینده مجلس هم نشوم، اثرگذاری خود را دارم ؛جوان امروزی باید مطالبه گر باشد، ما خودمان نماینده ها را اینگونه بار آوردیم.

 

نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه ما باید به آینده امیدوار باشیم  و آینده روشن است، گفت: افرادی که رای شما را می خرند، روی حقوق شما معامله خواهند کرد و بعد از راهیابی به مجلس به جای خدمتگزاری باید وقت خود را برای حقوق ضایع شده هدر دهند.

 

نجات نیا با اشاره به اینکه توسعه از ذهن و دل جوان می گذرد،گفت: جوان امروز باید شهید رجایی را الگو قرار دهد که از دستفروشی شروع کرد تا رئیس جمهور شد.

 

دستیار وزیر ارتباطات خطاب به نامزدهای سنتی حاضر در ماراتن انتخاباتی کهگیلویه بزرگ گفت:عملکرد شما برای مردم مانند عملکرد موبایل های نوکیامدل1100در دنیای دیجیتال است،هیچ اپلیکیشن جدیدی روی شما سوار نمی شود.

 

نجات نیا در پایان گفت:دردها و زخم های کهگیلویه بزرگ با نسخه پیچی های گذشته درمان نمی شود ، مردم باید در انتخاب خود دقت کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
برو بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
اول اینکه تو خودت زاییده ی پارتی بازی و رانت خواری هستی. دوم اینکه تو و فامیلهای درجه یک‌تان از افرادی که نقدشان میکنی به اندازه کافی استفاده بردید. سوم اینکه در مقطع کاردانی، کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد که گرفتین جمعا بیست ساعت درس خواندین؟ چهارم پایان نامه کارشناسی ارشد.....؟(سرقت ادبی) پنجم با مدرک عمران دانشگاه آزاد در وزارت ارتباطات چه میکنی (بغیر از رانت آنجا ورود کردی؟)؟ . ششم تو دهه پنجاهی هستی نه دهه شصتی
تمام موارد فوق و موارد دیگر را با سند ارائه خواهم کرد
مدیر پایگاه به دلیلی اینکه برخی مطالب عنوان شده بدون سند و مدرک بوده از انتشار محتوای کامل پوزش می طلبیم و مدارک خود را جهت انتشار ارسال کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
تو خودت دلال دلالانی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
چقدر به حاج آقا بزرگواری فشار آوردی که یه پستی بهت بده ولی ایشون با شناختی که از شما داشت زیر بار نرفت و نپذیرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین