تاریخ انتشار:۰۹:۵۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این مجلس، با صدور پیامی، درگذشت فرهنگی خوش نام و اندیشمند، میرزا ابوالحسن حسینی را به خانواده ایشان و فرهنگیان تسلیت گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
بسمه تعالی
همانا ما از آنِ خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم...

خاندان بزرگ و محترم حسینی؛

نام و آوازه بزرگ‌مرد و اول معلم بویراحمد، فراتر از ایل داغدار اوست. بی‌شک این داغ جان‌گزا بر جبین همه فرهیختگان و فرهنگ دوستان خواهد ماند.

میرزا ابوالحسن حسینی، معلم فرزانه‌ای که در احیا آداب‌ورسوم و ادبیات ایلی تلاشی بی‌دریغ داشت، مشعل فرهنگ و ادب را بر فراز استان محروم و رنج‌دیده‌مان برافروخت و بند بی‌سوادی از پای فرزندان باز نمود. امروز نه‌تنها بویراحمد و خانواده‌های منسوب به آن فقید فرزانه یکپارچه در ماتم این اسطوره فرهنگی‌اند بلکه جامعه بزرگ فرهنگی کشور نیز در سوگ ایشان سهیم هستند.

این‌جانب، به سهم خویش رجعت اندوه‌بار مرحوم میرزا ابوالحسن حسینی را به خانواده بزرگ و نیکنام ایشان تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از خداوند منان، تسلای خاطر مسئلت می‌نمایم.

غلامرضا تاجگردون


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.