تاریخ انتشار:۱۱:۴۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره دختران یلدایی در یاسوج با حضور هیات های روستایی و عشایری و هاکی استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره دختران یلدایی در یاسوج با حضور هیات های روستایی و عشایری و هاکی استان خبر داد.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه هماهنگی این جشنواره که با حضور شاکری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش ، نجاتبخش مسئول حراست اداره کل ، همت پور رئیس هیات روستایی و عشایری استان ،گشتاسبی نیا رئیس هیات هاکی استان،الهی فرمانده یگانه امداد نیروی انتظامی برگزار شد ،ضمن تشکر از حضور این عزیزان، بر اجرای باشکوه این جشنواره و مشارکت ورزشکاران و حضور احاد مردم و ایجاد شور و نشاط تاکید کرد.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از اجرا و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی ،ورزشی در این روز خبر و اظهار داشت :در این نشست مقرر شد اجرای برنامه مسابقه چیز ،توسط تیم دختران هاکی استان و دختران هیات روستایی و عشایری با پوشش محلی اجرا شود.همچنین شاهد مسابقه هاکی 5 با پوشش محلی دختران هاکی باز ،برگزاری برنامه چوکلی با اجرای مشترک ورزشکاران هیات هاکی استان و هیات روستایی و عشایری خواهیم بود.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری این جشنوراه در روز جمعه 29 دیماه و از ساعت 10 صبح در محل سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان خبر و از بانوان علاقمند برای شرکت و تماشای این جشنواره دعوت کرد .
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.