تاریخ انتشار:۰۸:۵۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: در خروجی شهر دهدشت به سمت سوق و در مجاورت جاده ای که به جاده اصفهان معروف است ضایعات مختلفی در پیاده روی بلوار ورودی شهر وجود دارد که علاوه بر مخدوش کردن چهره شهری می تواند منشاء بروز بیماری ها مختلفی نیز باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پیاده رو ها یکی از مهمترین مناظر شهری هستند که نیازمند توجه ویژه مسئولین امر هستند.
 
با توجه به جدی بودن مقوله پیاده روسازی، مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته ای دارد.
 
 
پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ ها محسوب می‏شود، در راستای بهسازی و استانداردسازی پیاده‏ روها در حفظ امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‏شود و به همین دلیل بازسازی و ساخت پیاده‌روها از جمله فعالیت‌های مستمر در دستور کار شهرداری است .
 
 
 
برخی از پیاده روهای شهر دهدشت از شرایط مناسبی برخوردار نیستند و با توجه به اینکه در معرض دید بسیاری از مسافرین قرار دارند وجهه بسیار نا مناسبی از شهر را به بینندگان منتقل میکنند.
 
 
 
در خروجی شهر دهدشت به سمت سوق و در مجاورت جاده ای که به جاده اصفهان معروف است و قرار است در آینده شاه راه ارتباطی شمال به جنوب باشد   ضایعات مختلفی در پیاده روی بلوار ورودی شهر وجود دارد که علاوه بر مخدوش کردن چهره شهری می تواند منشاء بروز بیماری ها مختلفی نیز باشد.
 
باید توجه داشت که در بین وسایلی که در این انبارهای ضایعاتی وجود دارد وسایلی دیده می شود که می تواند باعث بروز بیماری های مختلف برای خانواده های مجاور انبار ها و همچنین حیوانات شد.
 
تصاویر تکمیلی در ادامه آمده است؛
 
 
 
 
 
 
صبح زاگرس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.