کد خبر: ۱۴۱۹۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۰۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸
هشدارهای انتخاباتی با چشم های بسته؛
عصر دنا: باید به جناب استاندار گفته شود، اگر در استان‌های دیگر مدیری بخواهد کار انتخاباتی کند در پستوها از کاندید مورد نظر حمایت می‌کنند ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد حداقل ظاهر را رعایت هم نمی‌کنند و علناً در نشست‌ها و محفل‌های انتخاباتی به صورت علنی حضور پیدا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):


«از همین‌الان به همه مدیران استان اعلام و هشدار می‌دهم که حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارید و ستاد انتخابات استان نیز عملکرد مدیران را به درستی رصد خواهد کرد.»

«شما شک نکنید که با هر مدیری و در هر رده‌ای که از امکانات دولتی استفاده می‌شود و یا در میتینگ های انتخاباتی شرکت می‌کنند برخورد قانونی خواهد شد.»

سخنان بالا فقط بخشی از هشدارهای  است که اخیراً در رسانه به اسم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر می‌شود.

هر روز در سایت‌ها و رسانه‌ها تصاویر حضور فعال مدیران کل و جزء با ماشین‌های دولتی در نشست‌های انتخاباتی و سیاهی لشکر دیده می‌شود و حتی کار به جایی رسیده که مدیرکل یک دستگاه فرهنگی که یک هفته از انتصابش نگذشته و جوهر حکم انتصاب وی خشک نشده به همراه دیگر مدیران استانی در میتینگ انتخاباتی آقای نماینده شرکت می‌کند.

حال چند سؤال پیش می‌آید، آیا واقعاً خود خود خود استاندار این هشدارها را داده یا نه؟ اگر واقعاً شخص استاندار گفته که کار به جا و درست و عقلانی کرده و درستش هم همین است.


با این وجود آیا استاندار در جریان فعالیت‌های انتخاباتی مدیران خود نیست یا اینکه توان مقابله و تغییر مدیران را ندارد که اگر این‌جوری باشد وای به حال استانی که مدیرانش نسبت به هشدارها و دستورات وی بی تفاوت باشند.

البته استاندار محترم در جای دیگری درباره مدیران متخلف گفته" در صورتی که نماینده مورد دلخواه این چنین مدیرانی انتخاب شوند بعد از انتخابات جای برای آنها در استان نخواهد بود."

باید به جناب استاندار گفته شود، اگر در استان‌های دیگر مدیری بخواهد کار انتخاباتی کند در پستوها از کاندید مورد نظر حمایت می‌کنند ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد حداقل ظاهر را رعایت هم نمی‌کنند و علناً در نشست‌ها و محفل‌های انتخاباتی به صورت علنی حضور پیدا کنند.

جناب آقای کلانتری نیاز نیست تا بعد از انتخابات صبر کند و مدیران متخلف را شناسایی و از استان بیندازید بیرون! به خودتان بجنبید و از حرفی که زدید دفاع کنید.

البته اینم هم وجود دارد که رسانه‌هایهمچون «عصر دنا» مغرضانه این خبر را می‌زنند، مگر مدیری تخلف می‌کند؟ اصلاً مگر  با وجودهشدارهای جدی استاندار محترم مدیران جرات و حتی وقت فکر کردن نشست‌های انتخاباتی نماینده‌های فعلی و آینده را دارند، چه برسد که اون تخلف را اجرایی شود! در نهایت به قول یکی از روسای جمهور سابق، اگر مدیری هم در ساعت اداری در نشستی انتخاباتی شرکت می‌کندحتماً و حتماً مرخصی ساعتی گرفته!
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
چرت وپرت زیاد مینویسد فقط اینا را میگین برای محکم کاری نماینده دلخواه تون
اندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
استاندار هم برای خالی نبودن عریضه و عوامفریبی ی فرمایشی فرمودن
و گرنه چرا برخورد نکردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
سلام
این بی نظارتی نشوون میده که ستاد انتخابات در استان هم یک‌نهاد فرمالیته ست
دهدشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
اینا مردم را هالو فرض کردن
عظیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
سلام بله جوجه را آخر پاییز میشمارن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.