تاریخ انتشار:۱۰:۵۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و حمل بار در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد علی رغم انکار مسئولان، سبب نگرانی مردم شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): بعد از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین یکی از نگرانی‌های ایجاد شده برای مردم افزایش نرخ کرایه حمل و نقل و تاکسی بود که مسئولان و متولیان امر قاطعانه این موضوع را رد می‌کردند.

25 آبان ماه 98 سید حشمت الله صمیمی‌دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تسنیم گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در این استان به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است.

وی این را نیز گفته بود که قاطعانه با متخلفان افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی و قیمت کالاها به بهانه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین برخورد می‌کنیم.

29 روز بعد از گفته‌های معاون استاندار و بعد از تماس‌های متعددی مردمی با خبرنگاران تسنیم برای بررسی چرایی افزایش کرایه تاکسی در شهر یاسوج این موضوع را به صورت میدانی بررسی کردیم که با وجود انکار مسئولان ولی متاسفانه این افزایش بی حساب و کتاب کرایه تاکسی صحت دارد.

محسن رضایی می‌گوید: کرایه مسیر میدان شهدای نیروی انتظامی یاسوج تا بلهزار را در گذشته 6 هزار تومان بوده که دو شب پیش با یک تاکسی زرد همین مسیر را رفتیم و بعد راننده طلب کرایه 10 هزار تومانی کرد.

دیگر شهروند یاسوجی با بیان اینکه رانندگان در بسیاری از مسیرها کرایه بیشتری نسبت به نرخ مصوب از مسافران طلب می‌کنند، افزود: البته نمی‌شود از حق گذاشت و برخی تاکسی‌های زرد مسیر مشخص همان کرایه 1500 تومان را می‌گیرند ولی در مسیرهای دربستی به نوعی بی انصافی صورت می‌گیرد.

زهرا خردمند خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کنیم اکثر تاکسی‌ها در شهر مدام در حال دور زدن و دنبال مسافران دربستی هستند و کمتر تاکسی در ایستگاه مشخص خود فعالیت می‌کند.

به گزارش تسنیم، با وجود تماس‌های انجام شده با ضرغام خلقی پور رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یاسوج موفق به انجام مصاحبه نشدیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار